tirsdag 20. mai 2008

utfordring og en award...

Vil takke Ninas Lounge for nok en kreativ blogger award, som jeg skrev sist så gis den fortsatt videre til alle som er innom bloggen...

Så har jeg fått en utfordring fra Villa-Luftslotte om å svare på noen spørsmål.....

Hvilke tre navn går du under:

1. Larsen
2. mamma
3. Linnemor

Nevn tre ting som skremmer deg:

1. Gnagere
2.At noe forferdelig skal skje med mann og barn.
3. mørket

Nevn tre ting du helst/ofte har på deg:

1. olabukse
2. crocs
3. rene undertøy

Tre sannheter om deg selv:

1. Husredd
2. sjokoladeholiker og pepsimaxholiker
3. skravlekopp

Tre ting du gjerne vil ha:

1. Lottomillioner
2. Tolixstoler
3. Ny jobb


Da sender jeg denne ufordringen videre til :

Hvitlinje
NinasLounge
Salig Rot
Snikksnakkblogg

Lykke til...


Konkurransen er også avsluttet!

5 kommentarer:

christinasinteriør sa...

Gode svar!!
Ha ei nydelig uke videre!

Min verden sa...

Fint å "bli kjent med deg". Skulle være mulighet for ny jobb nå fortiden. Det er ikke mange søkere vi har pr. jobb. Lykke til med det! Vi blogges. Hanne

Drømmen om en eplehage sa...

Bra svart!

Synes det er så morro å se hva alle svarer på denne utfordringen jeg. Noen av svarene er ganske like, men det har vel noe med at de fleste er mødre...

Sove godt og drøm søtt!

Min verden sa...

17. mai jobben må du forsøke å komme deg unna. Det er litt morsomt når det starter, men et durabelig blodslit med meldinger, bestillinger, avbestillinger osv. Æsj-jobb. Ellers jobber jeg med kultur i kommunen. Det er fint. Kulturmønstring, jenteband, ungdomshus, fritid for funksj.h. og mediaverksted. Leder for fritidsavdelingen. Det er en skikkelig flott jobb :) Finnes folk som kan hjelpe deg "videre" - ifht. interesse, egenskaper, egnethet osv. Lykke til. Det er spennende med ny jobb da. Skoforretning kanskje... ;)

Luftslottet sa...

He he, artig! Godt svart:)!!
Jeg grabbet nå en gang til meg awarden jeg, men begynte å føle meg litt flau fordi det såg ut til at jeg var den eneste griske lille jævelen her inne...hi hi, men jeg er ikke verre enn at jeg vil ha den jeg, så jeg la den glatt i et annet innlegg og la til i etikettene...ble jo så glad for ordene du skrev da vettu:)
NATTA`