onsdag 14. mai 2008

Troubel maker!!

God morgen alle sammen!
I dag sleit jeg skikkelig med å få opp øynene altså!! Det svir...
Tusen takk for masse gode råd, øynene blir dryppet, nesepspray blir brukt og tabletter spises... men fordet synes jeg ikke ting blir bedre! Syte syte syte.. dessverre! Men heldigvis skal jeg til fastlegen til fredag så får vi se...


På 17 mai har vi vært gift i 7 mnd og på bilde ovenpå ser dere gifteringen min som jeg er veldig glad i... dessverre får jeg ikke brukt den!! Den er ganske bred og gir meg litt trøbbel... jeg får åpne sår ved kanten nederst på fingern ved bruk av vann.. og når man jobber med bleieskift og masse håndvask så byr det på litt problem! Må nok kjøpe meg en ny ring når vi reiser til tyrkia om noen uker, litt trist.... for jeg bare elsker den ringen.. får se om jeg finner en som ligner bare litt smalere!!
I dag skal jeg ut å titte etter en buksa til meg selv 17 mai. Jeg er jo som kvinner flest, skapet fullt, men aldri noe å ha på meg!!
Ha en fin dag, folkens!

11 kommentarer:

Anka sa...

Så kjedelig med allergi fru fjeldhammer, jeg er så glad jeg slipper det.
Nydelig ring, kjenner til problemet med sår, vi har gjort samme bommerten her ved å kjøpe brede ringer. Usj, den ligger mer i nattbordskuffen enn den sitter på fingeren.
Vi får fornye oss når vi har 10 år's bryllupsdag og spandere på oss nye.
Ja og GRATULERER så mye med dagen på den store dagen, tøft å gifte seg på nasjonaldagen.
Masse lykke til i jakten på bukse, kjedelig å gå på jakt like før. Håper du finner noe.
Ha en fin dag.

Anna-Lena sa...

Vad synd att du inte kan ha vigselringen! MEN du kan ju hänga den i en kedja runt halsen?.. ;) Jag hade en ring som blev ødelagt, den hade jag runt halsen i stället! Önskar dig en skön dag trots allergi, jobbigt...

Hespe sa...

Jepp, kjenner til akkurat den problemstillingen!

Da er det herlig med 17. mai, for da vet jeg alltid hva jeg skal ha på meg. For emg er det bare bunad som gjelder denne dagen. Sjelden også at jeg føler meg så FLOTT som på den dagen :o)

Lykke til med shoppingen. Håper du kommer hjem med bukse, og ikke alt annet... ;-)

Flott uke videre til deg!!

Klem Hildegunn

Mari sa...

Åh, så fin ring :) Kjipt at du ikke får brukt den da :( Jeg har også en bred ring, riktignok bare forlovelsesring *kremt*, men heldigvis har jeg ikke problemer med å bruke den.
Jeg handlet forresten inn "krystallglassene" i går ;) Takk for tipset :)
Klem M

Anitas hus sa...

Huff så trist med gifteringen, for den var jo så fin og spesiell, ikke slik som alle andre har.

Håper du finner en bukse, kjenner godt til problemstillinga, men akkurat på 17. mai er jeg heldig som har bunad.

Ha en fin dag, og håper du blir bedre av allergien snart!

LoneK sa...

Trasig med denne allergien. Håper du snart blir bedre, for det er trasig trasig trasig og du er tydeligvis skikkelig ille plaget. Takker høyere makter for at jeg ser ut til å ha blitt bedre med årene...

Lykke til med bedringen, bukse shopping og legebesøk.

Klæm

Cathrine sa...

Ja det er skikkelig kjedelig med allergi,har det selv så har en viss anelse om hvordan du har det. Blir en kjempedag for deg 17 mai,med 2 feiringer :-).Kjempenydelig ring forresten. Vi har selv kjøpt ringene våres i Tyrkia når vi forlovet oss,skal også bruke dem når vi gifter oss..Har pyntet den med 3 diamanter da.Ha en fin fin dag

Luftslottet sa...

Håper du finner en brukbar kur til allergien, men du blir vel ikke helt kvitt den før sesongen er over...dessverre. Nydelig ring forresten, skjønner godt du helst vil ha den da:)

janne - kathrine sa...

Jeg er heldigvis spart for allergier, men har en venninne som er plaget av det meste gjennom hele våren og sommeren. Ikke noe gøy i det hele tatt :-( Får håpe du finner frem til noen tabletter el. som fungerer for deg da!

Så kjedelig med ringen din da. Blir liksom ikke det samme vil jeg tro, selv om du skulle finne en som liknet.

Ha en fin kveld videre og riktig god bedring!

Evami sa...

Så synd med ringen dinda( Den var riktig så lekker og spesiell,skjønner godt at du er glad i den:)

Mamma og pappa delte ringene sine pga at ringene var så brede at huden "råtna" under:(

Krysser fingrene for at du finner en ny ring som ligner og som du kan bruke til hverdags:)

Allergi er nå dritt,håper fastlegen kan hjelpe deg...

Her blir det bunad på 17.mai,og det gleder jeg meg til:) Føler meg så fin og flott i den:) Men hater å stryke linskjorta,for den blir jo skrukkete før den rekker å bli ferdig:) Ha en finkveld:) Klem Eva

... 4 på toppen sa...

Åhhh ... dåne ... det var en fiiiin giftering, fru Fjeldhammer. Så synd du ikke får brukt den noe særlig, men kan du ikke gå til gullsmeden med den. Kanskje de kan slipe litt der og trikse litt der ... du MÅ jo bare bruke den ringen litt oftere.

Gleder meg til jeg får ring på fingeren jeg. I dag er det akkurat 1 måned til. Hjelpes meg ...

Planleggingen går vel som den skal, men får litt hetta enkelte ganger når jeg tenker på alt sammen. Blir nok godt gift skal du se ... he, he ...

Ha en god kveld *klem*