lørdag 3. mai 2008

Shopping kl 09.00

Så tidlig har vi aldri vært ute av døra på en lørdag på leeeenge!! Kl 9 stod vi på parkeringsplassen på Sandvika Storsenter...




Barna har shoppet på Søstrene Grene, alt lillebror villa ha var en liten boks med biler på..(også litt gummi godis ved kassa..) Storesøster derimot kunne tenke seg hele butikken, hun tok også en eske, bare i rosa.. noen søte små kaniner og selvsagt litt gummi godis hun og!! mor derimot synes de grønne og blåe kassene passet supert inn på lillebrors rom... angrer sterkt på at jeg ikke kjøpte med noen rosa til storesøster også!! (en mulighet til å dra tilbake kanskje..?)



KJøpe noen nydelige kopper og kjøkkenhånkler i dus rosa farge, og en klut...



Her bare i lyseblått... Alt fra søstrene grene!



Så har svigermoren min fortalt meg at en butikk på tveita selger mye SIA produkter og de hadde noe i hjerteserien.. så her er det fire hjertekopper, det var det de hadde igjen!! sukk...
De kostet ikke noe, bare 29kr stk også fikk jeg 25 prosent oppå det igjen.. herlig! Nå er det på jakt etter asjetter i denne serien også!!

Men en ting har jeg lært i dag, egentlig visste jeg det, men nå har jeg forstått.... shopping gjøres enten alene eller med venninner!!!! Familien på slep, som ikke liker shopping er bare tull!!!

Vi har kost oss i hagen i dag, med ei venninne, svigermoren hennes og barna... vi gikk en liten tur og kjøpte is.. men lekte mest i hagen.. storesøster har fortsatt besøk...

Jeg holder på med en prinsessekake til ei søt prinsesse som skal ha barnabursdag i morgen!! Resultatet kommer senere!!

Klem klem...

13 kommentarer:

Hespe sa...

Duuuu, jeg bare måtte innom deg en tur til i dag jeg.... Du har jo vært på shopping du...!! Hi, hi, ser da ut som du klarer shopping utmerket, selv om familien er på slep :o) Alt det flott du har kjøpt deg!! Søstrene grene har jo så masse flott til en "slikk og ingenting", og det er så GØY!!! Halv pris på SIA på Tveita senteret sier du... Æsj, rekker det ikke i dag...

Igjen - ha en strålende helg - kos deg med kaffe fra nye flotte krus :o)

Klemmer fra meg

... 4 på toppen sa...

Åhhh ... dåne ... de var kjempesøte de koppene og håndklene du har fått kjøpt i dag. Du er en slikkelig shopper altså. Jeg har mistet helt teken på det etter at jeg fikk barn. Må nok legge meg i hard-trening igjen. Har også blitt såpass påvirket her inne, så nå ligger det GreenGate-produkter i ønskelisten vår. De grønne med hvite prikker. Må ha det, bare må ha det :-)

God lørdag til deg og dine.

Anna-Lena sa...

Då bor vi nära! Vi bor i Drammen ju! Sandvika är ju bara runt svingen! ;) KUL! Kanske vi måste anordna bloggträff goes Norge!?.. ;) Ha en skön kväll och söndag!

Hege sa...

Nydelige krus du har kjøpt deg.
Morgenstund har ikkje gull i munn her i huset, så vi kom oss ikkje ut døren før halv ett. Men det passet egentlig fint, for bruktbutikken som aldri er åpen er visst åpen hver lørdag fra 12-15. Så då fikk eg lagt inn et lite stopp der på vei til byn. Veldig fornøyd :)
Lykke til med bakingen!!
Klem

Huset på toppen sa...

Flotte hjertekrus du har fått tak i!!
Enig med deg, shopper helst med venniner eller bare alene hihi....

Ha en forsatt fin lørdagskveld!!

Lynetmor sa...

Hei, så mye fint som du har kjøpt deg :-)
Er du venninne med Ann Kristin? jeg er venninne med østeren Siv Anett. Ønsker deg en fin kveld :-)

Lena sa...

Hva er det jeg ser??? RÅÅSSA????? Jaaaaa! Ser ut som om du fik rasket med deg noe til tross for uinteresserte barn og mann! Du vet - det er bare å si ifra... *ler*
Ha en fin lørdagskveld!
Klem.

Mari sa...

Gurimalla, jeg visste IKKE at søstrene Grene fantes innen såpass kort rekkevidde!! Er det like billig og like mye utvalg som den i København???

Mari sa...

Haha, nei du sier noe der :P Da blir det sommerferietur til Sandvika for vår del ;)

Klem M

Hege sa...

Hehe, dugnad blir det vel uansett. Småtøtto spiller håndball og til og med der skal det bakes. Takk og pris for Toro sier no eg :)

Sessan&Prinsessan sa...

Oj oj oj vad du har shoppat najs idag!!!
& det ser ut som du klarte shopping perfekt med fam på släp *LOL*

Tänk vad gott morgon kaffen kommer smaka i morgon, med nya krus!

KLEM

Minime sa...

Jeg så innkjøpene dine fra Hemtex. Jeg tror det var dagen før at jeg kjøpte den lille lysestaken og den lyseblå kurven. He, He, He....Tja, hva skal man si om det. Har vi god smak eller har vi god smak? Klem

Rosa sa...

Nok ein gong eit lekkert utvalg heilt etter min smak. Trur eg må begynne å miste krus i golvet, så eg kan kjøpe skjønne koppar i blått og RÅSA her òg :)