mandag 26. mai 2008

Seminar shopping...

Oh yeah, jeg kom meg hjem i går... en stressende helg egentlig, med hytte overnatting og hotell!! Jeg vet ikke jeg, men er det flere som er som meg... sover dårlig borte!? Fredagen gikk veldig fort, vi var ikke på hytta før ved 21.30 tiden, så natten ble lang, fant vel sengen kl 03.00, jeg våknet tre ganger i timen frem til kl 8.. da var det bare å kaste på seg klærne og hive i seg en brødskive.... strømstad here we come!!


Denne skålen handlet jeg på fredag på Europris.. snakk om kopi til 24,90kr... me like!!



Vi hadde ikke store stunden på oss på å handle i Strømstad, vi hadde 1 time på oss... fant en fin interiørbutikk ikke langt fra hotellet og der solgte de sia, river maison, og noe jeg har lett etter CULT design... ¨fikk ikke med meg så mye bortsett fra disse serviettene og den holderen fra sia... må nok tilbake senere ja!!


Søndagen stoppet vi på nordby senteret på vei hjem, der handlet jeg to av disse "urnene" de blir flotte på plattingen ute med blomster i....

Ellers så var ikke shopping humøret på topp... var sliten og trøtt!! Men helgen har vært helt topp!!

Nå skal jeg hoppe i dusjen og løpe til jobb.
Ha en fin dag alle sammen.....

9 kommentarer:

Hespe sa...

Hi, hi - tenkte du kom hjem med litt stæsj ja....

Skålen har jeg også - kjempefin - og en slik serviettholder kunne jeg veldig godt ha tenkt meg!!

Superherlig uke til deg!!

Klemmer:o)

Cathrine sa...

Borte bra men hjemme best er det vel noe som heter.Ikke alltid man er i like energisk shoppinghumør,det kan jo faktisk mennene våre være glad for hehe.. Ha en strålende dag

Evami sa...

Er som deg,sover dårlig borte og speilet den første natta i ny seng:) Min kjære sovner som bare det,om han ligger på bakken... Urettferdig spør du meg!!!!

Av og til er man ikke i shoppehumør,men du kor vi tar det igjen når lysta kommer tilbake:)

Ha en fin kveld:) Nyter stillheten jeg nå,begge barna har sovnet,før 19.30 og det er sjeldent:)

Klem Eva

Marihøna sa...

Jeg må på Europris skjønner jeg........hvis det finnes i Oslo da...

Gamlå sa...

Så mye flott du har kjøpt deg. hilsen Gamlå

LiNda:) sa...

så mye fint du har handlet:)

mali-mo sa...

Hektisk-hektisk, men likevel tid til å handle. Det er jenten sin det! Selv drar jeg til Oslo imorgen, og skal nok få litt tid til handling innimellom eksamen og flytog.

Sessan&Prinsessan sa...

Najs shopping som vanligt söta!!

Puss

om meg: sa...

24,90 på Europris for "iitala-skålen" !!!???!
*hylerogskrikerogrivermegihåret*
Jeg "tok meg nettopp råd til" ei sånn ...298 kroner...*snufs*

Europris neste :D

Hilsen LenaS