mandag 19. mai 2008

Rekord


I går hadde jeg rekord på min blogg... Høyest antall unikelesere siden jeg startet opp i feb./mars i år!! Vil gjerne feire dette med å "lodde" ute en liten gave!! (Hva gaven blir kommer jeg tilbake til... noe for enhversmak blir det nok!)

Så alle som skriver en kommentar i dette innlegget er med i trekningen av en liten presang. Vi elsker presanger gjør vi ikke? *S*

Jeg takker og bukker for alle fine tilbake meldinger jeg får.. fingrene mine er nesten limt fast til tastaturert her og jeg er helt hekta på å lese bloggene deres.. har dere hørt! *rødme* (det er godt man må på jobben også innimellom!!)

Ha en flotters dag folkens... nå skal jeg vaske hus!!

51 kommentarer:

Butterfly sa...

Ooooooh, er jeg først ;-D ???

Kommentarer er alltid moro!!
Er også veldig glad i besøkene - spesielt når det er såå mange. Tror vi er en del som er hektet på hverandres blogger ;-D

Som du sier, godt vi må jobbe litt inne i mellom. Kos deg med husvasken - utrolig deilig følelse når man er ferdig, roen senker seg :o)

Ha en strålende dag!!

klem, Yvonne

fru vims sa...

så trivelig at mannen din lånte dvd til deg før han dro på kino. det er omtanke det! åsså klissefilm da, han fortjener ei stjerne i boka. :)
så moro med masse besøk, jeg har vært dårlig med kommentarer i det siste... livet har vært hektisk og med alfabetet mitt så har jeg hatt tid til å lese hos dere bloggvenner.
jeg skal komme hardt tilbake!!

ønsker deg en fin husvask, om jeg skulle vaska i dag hadde jeg nok tatt bloggpauser for jeg synes det er så kjedelig. haha


klem

LiNda:) sa...

så gøy med rekord!!! :)
koselig med besøk i bloggen min!
Ha en fin dag:)
klemmer:D

Livy sa...

Heisann!
Så artig! Grættis med rekord - og ja en utloddning vil man jo ikke gå glipp av;-)

Ønsker deg en fin dag!
*Klem*

Marte sa...

Tror denne blogglesingen snart må kalles for en mani.. for jeg er blitt helt hektet takket være NIB! Din side har jeg vært innom mange ganger, men har dog ikke vært så flink med kommentarer! Det er en flott og veldig inspirerende blogg du har.. damen har god smak! :) Ønsker deg en flott mandag!

Anka sa...

WOW, så utrolig gøy.
Hvordan ser du statistikken? Har ikke skjønt hvordan jeg gjør det jeg. *flau*
Jeg har jo en sånn teller, men der ser jeg kun antallet ikke statistikken.

Så utrolig gøy å se at det er mange innom, da bobler energien til å blogge videre.

Gaver elsker vi ja, og jeg stiller meg mer enn gjerne i kø. :0)

Hespe sa...

Hei, og gratulerer med ny rekord.. :o) Alltid gøy med mange og koselige meldinger!!

Hørtes ut til at du hadde en fin feiring av 17.mai - tross kulden!

Må si jeg ble mektig fortørnet da jeg så ut av vinduet på morgenen og det snøa... Ikke akkurat det været jeg hadde bestilt. Men, men, været er jo svært lite å gjøre noe med med, da er det bare å gjøre det beste ut av det og kose seg... Det gjor iallfall jeg!!

Strålende uke vider til deg!!!

Klemmer fra Hildegunn:o)

Fjordheim sa...

Hei. Vil jo selvsagt være med på trekning vet du.
Ja det Går noen dager litt mye tid ved denne dataen. Men det gir også så mye inspirasjon. Så da står en på litt ekstra innimellom.
Gratulerer med rekorden.
Er jo selv ganske ny i dette. Har holdt på i snart to mnd. Spennende å se at besøkstallet øker litt for hver dag.
Lykke til og ha en riktig god dag :)

janne - kathrine sa...

Rekorder er morsomt og utloddninger er enda mer morsomt, så jeg henger meg på her :-)
(Hva er forresten rekorden da...?)

Ønsker deg en flott dag videre!

christinasinteriør sa...

Hei! Det er så gøy når man har masse folk innom bloggen!
Kjempegøy!
Ha ei nydelig uke!

Blå-hvit samlemani sa...

Klart vi vil vinne!

Jeg er enig i at blogglesing blir en avhengig av. En har nesten abstinenser etter å ha vært borte fra PC en liten helg...

( hvordan jeg skal klare meg på hytta i hele sommer uten internett er jeg ikke sikker på)

Drømmen om en eplehage sa...

Bloggen din er en glede å følge med på så jeg synes ikke det er rart du har rekord.
Hvordan klarer du å se om det er unike lesere eller ei forresten?



Ha en strålende dag i dag!


Nå skriver jeg jo selvsagt helt bevisst på dette innlegget siden det forige ikke er noe lotteri på Ha, ha,ha!

Luftslottet sa...

Du er blitt utfordret:)

Evami sa...

Så arti med leser-rekord:) Ikke rart for du er jo et oppkomme av ideer:) MAsse inspirasjon å hente:)

Kunne du ikke send over litt vaske-energi hit også???
Minstemann sover nå,så nå skal mor hvile i 30 min før største mann skal hentes i fjæra..Barnehgaen er ute denne uka,gjett om det er stas da:)

Håper at det er blitt reint og fint hos deg:) Klem Eva

Rosa sa...

så morro med rekord! Og feiring i form av utlodding er jo suverent! :)

Og ja, ein blir hekta på blogging, både å blgge sjølv og lese andre sine!

Ei god veke til deg og dine!

Luftslottet sa...

Shlafs...da er vi to;)
Begynner å bli sliten av å-ikke-gjøre-noe...
-alle monner drar vet du, en støvdott her, en oppvask der, det blir reint av slikt..he he;)
Ha en fin dag

Lappesola sa...

Gratulerer med rekorden.
Hilsen Lappesola

Luftslottet sa...

Jammen har jeg ikke blingset, og ikke sett at du har rekord-besøk!!
Gratulerer så masse:) Så artig med en utlodning da:)

Huset på toppen sa...

Wow, gratulerer med rekord!!! Det er alltid kjekt å titte innom har hos deg!!

Ha en fin mandag!!

Lyst på livet! sa...

Hehe....jeg føler meg skikkelig grådig, men det var sånn at vi elsket presanger, ikke sant??
Derfor klarer jeg ikke la være å kommentere nå heller :-)

Det er jo alltid så kosleig her inne hos deg :-(). Og.....litt sniktitting i arbeidstiden går vel greit?? :-).
Gratulerer med rekorden! Moro!

Ha en vidunderlig ettermiddag :-)

Klem Torunn

Nina sa...

Hei igjen! Koselig at du la igjen en hilsen hos meg under min bloggpause. Ser at du har hatt rekord, så gøy! Er en fryd
å lese dine innlegg så det er ikke så rart. Ønsker deg en fin dag! God klem.

Aina sa...

Er litt gøy med teller og mye besøk, gratulerer.
Konkurranser liker vi, jeg slenger meg med på den;0)

Ha en flott uke, og nyt nyvasket hus.

Klem fra Aina.

Oslojente i Bergen sa...

Godt å høre at det ikke bare er jeg som har blitt hekta....må bare inn å sjekke liksom...kjenner du deg igjen eller?

haha, idag har jeg fått eksamensoppgavene og ble litt stresset. store og krevende oppgaver, ble litt redd må jeg innrømme, men det skal nok gå bra til slutt.

Det fører imidlertid til mindre tid til blogging desverre...

vi "sees"

Oslojente i Bergen sa...

Godt å høre at det ikke bare er jeg som har blitt hekta....må bare inn å sjekke liksom...kjenner du deg igjen eller?

haha, idag har jeg fått eksamensoppgavene og ble litt stresset. store og krevende oppgaver, ble litt redd må jeg innrømme, men det skal nok gå bra til slutt.

Det fører imidlertid til mindre tid til blogging desverre...

vi "sees"

Anna-Lena sa...

Jo vi älskar presenter! :D Och nystädade hem, vad duktig du är! :D Här spöregnar det nu, skulle eg ut med barna MEN himlen öppnade sig ordentligt! Ha en skön kväll

micano sa...

Ja det er virkelig kjekt med kommentarer og besøk på bloggen:-)
Så generøst å dele ut presang til en besøkende!
Ha en fin dag!mc

Sessan&Prinsessan sa...

Grattis grattis med bra statistik, det är så spännande att följa med på!!
Men tänk vad många som är innom utan att lägga igen spår..... det kan jag bli lite paranoid av ibland *he he*

Lokala regnbyger ja!! Just nu är det mörkt som natta utanför, men det skiter jag i, nu skall jag inte ut *LOL*

Största kramen till dig min vän

Solstad sa...

Hei og gratuletrer med rekord !!:)Ja man blir hekta på dettye her ...og vi elsker gaver så jeg er med :)))
Koselig blogg du har :)

Cathrine sa...

så gøy da,skikkelig artig med mange som følger med..Vil jo gjerne være med på en trekning :-)

prinsesselinn sa...

Jippi.
Gratulerer da ...
Selvfølgelig vil jeg gjerne ha overraskelse...
Ha en fin dag...

Lovise sa...

Så gøy.
Det er alltid gøy å se at noen leser bloggen, det gir lyst til å fortsette. Og gaver.....vi elsker jo sånt.....
Ha en fin dag.

Titti sa...

Gratulerer med ny rekord!!:) Du har en kjempefin blogg med morsomme historier! Jeg måtte le høyt av episoden med de nye joggeskoene i nattbordskuffa! Kjenner meg igjen med gjemminga av nye ting:) Samboeren min merker som oftest ikke nye innkjøp men når jeg kjøpte meg gull shox merka han d med en gang.. Men skal mye til for å ikke merke de da! Håper du slår nye rekorder framover:)

Rosa sa...

Forresten - håpar det er greit at eg linkar til deg :)

klem

prinsessa1976 sa...

Grattis med rekord. Jeg misstenker det finnes ufattelig mange snik lesere...jeg drev på slik jeg også leeeeenge før for to år siden jeg fikk min egen blogg men det er jo egentlig bare koselig det. Ha en fin fin dag:O)

Gamlå sa...

Dette vil jeg også være med på er så utrolig glad i gaver.

hilsen Gamlå

Anette Konstanse sa...

Hmm.. jeg var vel nr 36. Det må vel være lykke tall:) jeg er innom bloggen for og se hva dere gjør hver dag og kanskje flere ganger om dagen:)

Du skriver en fin blogg. Morsomt og følge med hva du gjør og handler.. masse flotte ideer og ta med seg:)

Klem Anette

Kerstin sa...

Jeg er ganske så ny i denne blogg verden, men hektet JA uten tvil . kikker innom mange blogger i løpet av dagen og selvfølgelig min egen. Jeg er helt imponert over tilbake meldingene man får. Det er så inspirerende og koselig:=) Ha en fin kveld:=)

Tove sa...

Gratulerer med mange besøkende, men nå har du jo en flott blogg også da:) Og det med å bli litt avhengig av bloggingen...kjenner til det ja:)

anneskreative sa...

Hei,,,ja er det ikke moro å åpne bloggen og finne en hilsen fra en annen der ute i bloggverden.
Jeg har det også slik at jeg bare må innom,,,og etter at jeg ble med på denne felles interiørbloggen må jeg bare lese de siste innleggene,,,,,,.spennende å se hva alle andre holder på med,,,og så får jeg mange gode tips,,,,
Ha e fin dag, og lykke til videre.
Anne

Min verden sa...

Ville bare si at vi skal ha bloggtreff. Blir du med? Hanne

majamysil sa...

Jeg er innom bloggen din daglig. synes du skriver veldig artig med en personlig vri. Må liksom følge med da vett du... Grattis med rekord!

Lena sa...

presanger liker vi vettu:)
Slenger meg med jeg!
Ny rekord er kjempegøy, har hatt det travelt i det siste, så tiden strekker ikke alltid til, men kommer nok sterkere tilbake:)
Ha en fortsatt fin kveld!

borghild sa...

Grattis med ny rekord! Må si jeg ofte sitter og ler for meg selv når jeg leser bloggen din:-) Og synes skosamlingen din er super!!;-) Jeg skulle gjerne lagt igjen kommentarer oftere, men det er blitt litt mer travelt her etter at jeg begynte å jobbe igjen.
Ha en fin uke! Klem B:-)

Min verden sa...

Du, vi tar det igjen senere. Det hadde vært veldig hyggelig å treffe deg. Hanne

Hege sa...

Gaver liker vi :)
Eg og har hatt nokken dager med rekord besøk. Knall gøy!! Men veldig få som ligger igjen kommentarer :( Jaja...
Eg har forresten utfordret deg på bloggen min.
Er midt i flyttesjauen no, endelig, så blir litt dårlig med blogging. Men kommer sterkere tilbake, med masse fine bilder fra leiligheten :)
Klem

Bente sa...

Oj,så gøy da!! Gratulerer:)

Ja,må bare slutte meg til resten her og si at du har veeeldig inspirerende
sider:)

Ha ei skjønn uke:)

Blått er flott sa...

Det er ikke rart du har mange besøkende, du er jo så flink til å oppdatere bloggen din!
(Nesten) hver gang jeg titter innom så er det et nytt innlegg som jeg kan kose meg med, og det er moro :)

Ønsker deg en fin uke videre!

lilleann sa...

Så flott en blogg du har!!! Her blir man lett hekta å må følge med ja.. :) må ofte selv bare "ta meg selv i nakken" å reise meg opp fra Pc`n..men det er ikke alltid så lett nei :)

Ha en fin uke videre :)

*Lillian*

Lena sa...

Her kommer svarinnlegg nr.49! Skulle gjerne vært nr.femti, jeg da... *ler* Eller hundre for den sakens skyld!
Gleder meg til fræ'ddan!!! Og hvordan blir formen til lørdag, mon tro???

Luftslottet sa...

Med alle disse kommentarene, har du vel snart satt rekord der og...he he ;)
Ha en fin kveld

Kerstin sa...

Grattis med rekord. Klart vi liker presanger :)
Kerstin