tirsdag 13. mai 2008

Pollen..

Føler meg ganske redusert om dagen, øya svir, nesa og halsen klør, tett i nesa osv!! Jeg har nok pollen allergi ja, skulle ha tatt prøver i november, men jeg "glemte" det....

Har vært en laaaang dag på jobb i dag, eneste jeg tenkte på var når jeg skulle hjem, og det drøyde og det drøyde og det drøyde!!!

Ungene er i seng og jeg skal lese de herlige bloggene deres nå!
I morgen skal jeg kjøpe maling, så er det å sette igang med neste skap-prosjekt!

Ha en flott kveld videre dere...

15 kommentarer:

Lena sa...

Prøv Kestine - kanskje det hjelper?
Og et annet tips: kjøp saltvanns spray til å rense/vaske nesen med!
Kos deg med lesingen! Her skal jeg være flink og ta frem stepmaskinen!

Anna-Lena sa...

Tror oxå jag har et snäv av alleri, är tätt men icke førkjøla!?.. Ang skostørrelser!.. jag har oxå økat en per barn!!!?.. Vad är det frågan om?.. ;) Från normala 39 till eeeeeeeenorma 41 ;) Ha en skön kväll med bloggarna ;) Nu Frustrerte Fruer!!!

majamysil sa...

Du kan også prøve å rense øynene med saltvannsdråper (fåes på apoteket). I tillegg er det lurt å vaske håret hver kveld før du legger deg, pollen setter seg fast der.

Drømmer om drømmehuset sa...

huff da,pollen er nok ikke noe gøy. Ser du har fått mange gode ideer til ka som du kan prøve ut.
Håper du får en trivelig kveld med alle bloggene. Her skal det også kose s med alle de nydelige bloggene.

Christina.

Tulip sa...

Huff da, ikke bra å være plaget av pollen.
Ikke bare kos med vår og sommer for mange.
Du får ha et lager med saltvanns-spray fremover, kjekt å ha i veska når behovet melder seg.
God bedring!

Kuule crocs du viser lengre ned på sida. Moro at de kommer i mange ulike former og fasonger!

Tulip

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Åååå som jeg føler med deg nå, noe som hjelper meg ialleffall er Alleramin som kjøpes hos helsekost, ikke blir en trøtt og slapp av det heller, har fått resepter på mange forskjellige a.med men Alleramin er super...
Ellers er det bare å vente til allergien gir seg - da er det bare å nyte sommeren som kommer...

Ha en koselig kveld og uke...

Sessan&Prinsessan sa...

Ja usch pollen är det fullt av nu, det är bara att komma dig till doktorn & få recept!

Du får kose dig massa med bloggläsning, det är du ivf inte allergisk emot *LOL*

KRAAAAM

Lene sa...

Ja pollen allergi kjenner jeg til.. Det er slitsomt når det står på og i en årstid hvor alle andre nyter sol og varme, er det ikke noe særlig å sitte inne med tørkerullen under armen... Får håpe du er bedre snart! Klem,Lene.

Nilla sa...

huff da, pollenallergi da...
Min midterste sønn har det og han er ikke spesielt glad i våren nei...

Min verden sa...

Ja, pollen er noe skikkelig dritt! Det hjelper jo med disse reseptfrie... Jeg tar en når det blir for ille. Kos deg videre med bloggene og god bedring. hanne

Drømmer om drømmehuset sa...

Bare hyggelig.
Ja.tror nok vi har hatt det ja. ihverfall en liten gutt som var lykkelig her i hvertfall.
Å den lille glede vil æ gjerne ha,glede og se et barn lykkelig og gla! :)

Hege sa...

Føler med deg. Pollen er nokke drit. Eg bruker en medisin som heter poleramin, men er sånn med varsel trekant på så er litt bedugget for tiden... Ellers så er eg knall god på å sette allergisprøyter, så bare til å slenge over bakdelen så stikker eg *ler*
Kule crocs forresten :)
Klem

Luftslottet sa...

Kjempebra! Den har begynt å miste "pelsen" sin skjønner du:)
Huff, grusomt!! Ønsker deg riktig god bedring:)

Hespe sa...

Ja, våren er vakker, men dessverre så følger slike ting i kjølevannet....

Sinkbøttene er veldig poppis altså, jeg fikk "snappet" til meg de to siste (av de små) på Alna på lørdag. De store var det flere igjen av..!

Herlig onsdag til deg!

Klem :o)

Evami sa...

Riktig god bedring til deg. Du skulle vært i Trondheim idag,for her regner det i bøtter og spann:) Lite pollen i lufta da....

Klem Eva