fredag 9. mai 2008

Pakke i posten!!

Jeg har fått pakke i posten!! Det er pay it forward pakke i fra HILDEGUNN.. Pakken var så flott innbundet at jeg nesten ikke hadde lyst til å åpne den. Men nå sies det at jeg er veldig barnslig når det gjelder å få pakker, så ikke barna engang fikk åpne denne...



Det var den flotteste fineste gaven ever.. *S* Jeg som hadde drømt om disse gryteklutene dine og nå er de mine... gud så flink du er! det må være morro å være så kreativ! Det ser vi jo på den flotte bloggen din som jeg må innom å titte i hver enste dag...



Telysestakene var jo bare helt meg da, de var rå flotte... såpen ligger til "luktepynt" i stuen her, ungene er bortpå og lukter i et sett...

Så tusen tusen takk Hildegunn for den flotte gaven!!

Å for dere som venter på pay it forward gave fra meg, så vil jeg si at den kommer... jeg er halvveis!!

Ha en fantastisk flott da alle sammen, jeg og lillebror skal kose oss i dag. Han skal får være hjemme sammen med meg i dag, vi skal gå å se om de har en ledig time for å klippe han i dag. så blir det vel en is på oss!! Storesøster ble med mormor og bestefar på hytta i går kveld.

11 kommentarer:

Fjordheim sa...

Så flott gave du fikk. De gryteklutene var jo skjønne. Telysholderene var og flotte. HA en flott helg.

Hespe sa...

Åh, så kos at du likte innholdet i pakken fra meg - nå ble jeg veldig, veldig gla!!! Er jo alltid så spenende å gi....

Høres ut til at du vil få en flott dag - kooos dere masse, og ha en riktig herlig pinse!!!!

Stor klem fra Hildegunn :-)

Livy sa...

Heisann!
Så flott gave du har fått, skjønner godt at du ble glad for den ja!

Ønsker deg en riktig fin dag i solskinnet!

*klem*

Bo med barn sa...

Så flott gave du har fått! Gryteklutene var skjønne.

Kos deg i sola idag! Det skal jeg:) Selvsagt i tillegg til å jobbe med oppgaven da...

Cathrine sa...

Nydelig gave du har fått deg da..Skikkelig gøy å få noe i posten..Ha en fin fin pinse

Sessan&Prinsessan sa...

Nämen åhhh vad fint!!!

Här sitter man med lyckorus & tomt huvud efter gårdagen. Det är liksom så ovant att inte tänka "ringa NAV & purre opp" direkt om morgonen *hi hi*

Ha en underbar helg söra & stor klem

Huset på toppen sa...

Så flott gave du har fått!! Nydelige grytelapper som Hildegunn har laget!!

Kos dere masse,og ha en fin pinse!!

Min verden sa...

Ja du er heldig. Jeg var inne på bloggen hennes i stad og kommenterte de pene pakkene. Den i seg selv kunne jo vært nok - men når det var sånne fantastiske grytekluter i tillegg var jo det prikken over I en. Kos deg. God helg. hanne

Minime sa...

Jeg er oppvokst her, men ifølge ekte lørenskauinger må vel minst besteforeldre være herfra for at det skal godtas. Foreldrene mine er innflyttet fra Oslo. Er di oppvokst her? Det var fing gave. Akkurat den fargen jeg liker på gryteklutene. Klem minime.

Evami sa...

Nydelige grytekluter du har fått:) Og skjønner godt at du nesten ikke hadde hjerte til å åpne den .Er så gøy å få gaver som er så flott pakka inn:)

Ha ei riktig god pinse:)

Og for noen flotte gaver barna fikk fra Palma:) Skjønner godt at de var fornøyde ja:)

Luftslottet sa...

Så flott gave du har fått:) Kjempefine grytekluter. Her er det et aldeles nydelig vær, og midtimellom-mann til eplemor skal være her til i morgen, så her er det stor-stas:D
Ha en riktig fin pinse-helg