torsdag 15. mai 2008

Nå er det STOPP

på denne sko shoppingen altså!! Ja, jeg innrømmer jeg har skofetisj, mer enn normalt.. tror jeg!! Hva skal jeg bruke som unnskyldning til mannen denne gangen!? Ikke flere nattbordskuffer å legge de i heller... Nei gud, nå må jeg virkelig "løpe" rundt langvannet ett par ganger i uka....



handlet de på LaRedoute, fikk 50% avslag...



De er ganske jålete altså.., bling `er overalt!!



Men her har dere Nike Shox sko"parken" min!! *OMG* Ingen over og ingen ved siden...
Blir mye trasking på meg nå, ellers så tror jeg mannen dåner!! Min unnskyldning er at de er gode å gå i og ja, jeg trenger å gå ned noen kilo.. *LOL* Får never ever låne bilen igjen jeg nå!!

15 kommentarer:

Lyst på livet! sa...

Dritstilig!!!

Lurer på om du ville sett rommet jeg har i kjelleren, med BARE sko..... jeg trenger dem selvfølgelig alle sammen!
Hva er det egentlig med oss damer og sko?? Vi bare MÅ ha liksom :-)

Kos deg på dine joggeturer....;-)

Klem Torunn

Sessan&Prinsessan sa...

Men kära det är inte så att du har 40-41 i strl?
för då kan ju ett par flytta hit till mig om det kniper *LOL*
Jag är kär i de i silver kan jag hinte om.....

Annars så har jag lidit av samma sjukdom, men när vi flyttade från Lørenskog & hit så avslöjades en SØPPELSEKK med gömda skor (ubrukte som jag ikke likte....) efter det har jag måttet trappe ned på sko nojan!
Så nu shoppar jag desto fler skor till min prinsessa.......

Kram kram hjärtat & tack för ditt stöd bestandig, jag sätter massa pris på alla goda ord♥

Langevann är nydligt så kos dig på tur *lol*

Oslojente i Bergen sa...

Sko og fine, kule, behagelige, stilige sko er et must! Det behovet kan ikke dekkes av ett par...Jeg har også mange sko, og har kjempe lyst på et par som du har...men finner dem ikke her i bergen altså, *arg*.

Jorunn sa...

Ooooo de skoa skulle jeg gjerne travet rundt i! Knallstilige!! Tror jeg må inn på LaRedoute jeg og en tur. 50% monner jo også. Det frister veldig her ja, tjihi!!
Snart helg og 17 mai, håper dere får sol og deilig vær der du bor.
God helg!

Hege sa...

Haha, slitan med nye sko :)
Eg ble litt bekymret for at det var bloggingen det var slutt på *phu*
Ønsker deg en strålende 17 mai!!
Klem

Huset på toppen sa...

Stilig sko parade det her!!ja, det må være noe med oss damer og sko:-)Må ha det, bare må!!!

Ha en fin torsdagskveld!!
må skjekke innom LaRedoute jeg og:-)

Lena sa...

Døh - du er jo heeelt håpløs! *ler* Tror jaggu jeg skal dure inn på LaRedoute selv, jeg - og hoppe i de rosa metallic skoene??? Eller hva tror du??? Jeg digger jo de sorte/bringebærfargede mine. (Har tilogmed hatt de på inne idag..) Så den modellen er perfekt for meg. tror det blir litt shopping her også...
Tuddelu!

Mari sa...

...eller hvis du har str 37-38, så kan et par flytte hit til meg ;) For FY som jeg har lyst på et par sånne. Kjøpte meg et par da storebror var nyfødt, og har planer om å gjøre det samme denne gangen! Gleeeder meg :)

God joggings ;)

Tulip sa...

Hei.
Stilige sko!
Har handlet på La Redoute selv, synes de hadde mye fint!
Lykke til med all jogging/ vandring! Du blir sprek utover sommeren!
Ha en fin 17- Mai!
Tulip

mali-mo sa...

Lurer på om jeg hadde begynt å trimme hvis jeg kjøpte meg noen sånne sko? De der i gull var fancy altså!

Bo med barn sa...

Du har jo sorte bunads-shox du!! Da er jo saken løst :))

Kos deg på 17-mai, og ta deg en joggetur så har du alibi for shoppingen :)

Den Lille Prinsesse sa...

Får du altså ikke vondt i bena av den shoxmodellen?
Jeg har hatt utalig slike og de dreper føtter og ben i huset, hehe! Fungerer ikke som løpesko for mine føtter ikke som gå sko heller, hehe = ) Har noen smale stive shox (en annen modell altså) i beige med gull applikasjoner og de er enda verre. Men har kjøpt meg ordentlig løpesko shox med cushing både her og der og de er så langt en drøm = )

Må snike meg inn på laredoute og se om de har noen lekre sko på tilbud, fikk en slik mail men overså den...men må nesten. Har ikke plass til flere sko jeg, akkurat oppdatert skapet, men men...

Anna-Lena sa...

Men du får förklara för kära mannen att du bara MÅ ha olika färger på skorna så de matchar dina olika träningsoutfits! Förstår han inte det?.. ;D

Jan R. sa...

Har du fortsatt de Gull Shoxa ?

Fru Fjeldhammer sa...

Det har jeg ikke, vaska de engang og da datt fargen av...