fredag 2. mai 2008

Mammas sko!!

I dag er det planleggingsdag i barnehagen, som regel pleier far og være hjemme, for mor pleier å være på jobb og planlegge!! Men denne gangen er plan.dagen jobbet inn så nå er det jeg som er hjemme med barna.. her ser dere minsten harn vil ut, men ikke i sine egne sko, han skulle ha på mine!!...

Barna mine ville ikke være meg meg på postkontoret og butikken i dag, de liker virkelig ikke shopping, det er tydligvis at det bare er mine gener!! Så flaks for oss så var bestefar hjemme, så de fikk være der mens jeg stakk ut en liten tur....



Jeg skulle ikke shoppe noe annet enn mat altså... men joda jeg gikk jo forbi et par butikker og måtte jo selvfølgelig titte innom!! Den minste lysestaken på bildet kjøpte jeg på Hemtex for 35kr!!



Denne lyseblåe kurven ble også med meg hjem fra Hemtex, den kostet 30 kr... jeg liker 50% altså!!!

Nå begynner barna å kjede seg litt her, men det bøtter nedpå her og jeg har selvsagt glemt gummistøvlene i bhg. så hvis dette fortsetter må jeg visst ut og handle et par ekstra gummistøvler til de!! For ut må man uansett vær når man har barn.....

14 kommentarer:

LiNda:) sa...

Så mye fint du har handlet,
også så bra når det er billig :D
elsker salg!
god helg!

Nina sa...

Hei. Så digg med bilige ting som
er fine, ble fint med alle lysestakene samlet. Jeg kjenner at jeg har skikkelig shopping lyst i dag så det blir nok litt shopping på meg etterpå:0) Bolina ligger på Stabekk, man tar av til stabekk på vei til sandvika og følger veien så kommer man til et lite torg på en måte og der er Bolina. Ønsker deg en fin kveld!

Lena sa...

Haha - det BLE shopping, ja! Utrolig hvor vi klarer å trylle frem penger fra, eller hva?
Var jo en snartur på Skeidar, men den sjenken jeg hadde sett i "hvilket-nå-interiørblad-det-var" den hadde de jo ikke inne. Men den ble en ørlitn bryllupsdagsgave allikevel. Pluss en lystestake som jeg fikk superbillig - det var blitt en ripe i malingen. Og et lys. Og en lyslykt. Og to sånne hengelyslykter.
OG NÅ ER JEG SUPERBLAKK!!! *ler*

Lena sa...

Den lille søte kurven passet flott til kjøkkenvekten! I motsetning til skoa lillebror forsøker seg på...

Luftslottet sa...

he he, så søt i mammas sko da:) salg er godt for humøret..hi hi. Litt bedre, og bedre skal det bli,tusen takk for koselig hilsen:) Ha en fin dag du og dine også

Hege sa...

Heisann :)
Kjøpte støvlene på Euro sko. Syns det var grådig greit med sånne som kan brukes til det meste. Bortsett fra på dager som idag der solen skinner og livet er topp :)
Ha en super helg!!
Klem

alvorada sa...

Så utrolig fin den kjøkkenvekten din var :) Jeg ønsker meg maken i lysegrønn!

Nina sa...

Hei. Ble litt shopping i dag, klær også. Så nå er jeg fornøyd med dagen:0) Utrolig hva shopping gjør med en;0)

Nina sa...

Helt enig med eg, de sentrene mangler noe. De er blitt så like. De hadde masse fint på åhlens også, jeg kjøpte meg en frosk med gullkrone som skal være ute i hagen. Søt! Nattinatt:0)

Livy sa...

Heisann!
Salg liker vi ja! Kjempefin den lysestaken altså - ble skikkelig fint med de samlet på det lekkre skapet ditt!

Ønsker deg en fin helg!
*klem*

Hespe sa...

Jepp - elsker salg, og der er Hemtex veldig flinke. Man bør IKKE kjøpe til full pris der,for plutselig er alt til 50%.

Er det ikke merkelig det der - når man skal ut og kjøpe melk, og man passerer "fristelser" på veien, så kommer man altså hjem med "litt ekstra"....

Ha en herlig helg - kos deg!!

Klemmer :o)

Lyst på livet! sa...

Så flotte ting du har kjøpt! hemtex HAR mye fin de :-). Jeg kjøpte feks noen julegardiner der til sist jul og de kostet nesten "ingenting" :-). DA er det moro å handle da...

Ha en deilig lørdag!

Klem

Sessan&Prinsessan sa...

Tack sötaste för din kommentar till mitt syte inlägg igår, jag fick mig ett gott skratt *hi hi*

Vi har alla våra dagar då vi önskar gubben pokker langt bort tydligen, även om det går att telle på 3 fingrar de gånger jag känt så med min älskade.

Njut soliga lördag vännen

Rosa sa...

Ein Hemtex-butikk har eg aldri sett, trur eg - kanskje dei ikkje opererer på Vestlandet? Og kanskje er det like greit, for eg kjenner at det kunne blitt vanskeleg å gå derfrå uten å ta med seg noko. Nydeleg samling av lysestakar, og skikkelig lekker korg (og ikkje minst kjøkkenvekt!). Det hadde passa perfekt inn på kjøkkenet mitt òg :)