torsdag 29. mai 2008

Krystaller...

Ble litt sent i går, så jeg rakk ikke å vise dere kjøpene mine, men her kommer de...
Jeg var innom kremmerhuset og kjøpte en saft/vann mugge som står i stil med alle de fine plast krystall glassene jeg har kjøpt og fått i det siste, så røsket jeg med meg noen tallerkner også, kjekt å ha til frokostbordet på terrassen! Nå ønsker jeg meg flere tallerkner, og en salatbolle... så er jeg i "mål". Prisen er det ikke noe å si på.... *S*
En lyseblå duk fra restkassa tok jeg også med meg, den skal brukes på bordet ute i hagen når jeg har fått malt det.... Blomstertelysestaken tok jeg med meg fra jernia når jeg handlet maling i går!


(Lyseblå duk fra kremmerhuset 20kr, blomsterlysestaket fra jernia 15kr.)


Så var jeg innom Rema 1000 for å handle mat og der fant jeg disse salt og pepperbøssene, hva man kan ramle over på matbutikken altså!!....


(Rema 1000 hele 10kr.)



I kveld skal jeg starte å male den siste skjenken min, skal virkelig brettte opp armene nå, jeg har gruet meg så lenge, men jeg må bli ferdig!!

Jeg vet Butterfly venter på en pakke fra meg, og den er klar... den må bare innom postkontoret først og det er ikke alltid man rekker. Men i morgen har jeg fri, så da skal jeg på postkontoret å få sendt noen pakker og hente noen pakker!! Nå skal jeg løpe på jobben ....

ha en fin dag alle sammen, kos dere!!

13 kommentarer:

Anka sa...

Nice shopping Fru Fjeldhammer.
Ha en superduper dag.

Tulip sa...

Så praktisk med plast-krystall til utebruk! Har sett de selv på Kremmerhuset, mulig jeg må innom en gang til...men da er det sikkert tomt!

Kjekt når man kommer over fine ting for en grei penge.
ha en fin dag, og ikke minst en flott fridag i morgen! Nyyt!

Anitas hus sa...

Masse flott du har handlet og veldig kjekt med "krystall" som tåler både mannfolk og barn *ler*.

Ha en flott fridag i morgen, det skal jeg også ha;)
Klem:O)

Sessan&Prinsessan sa...

Å vad jag diggar din krystall!!

Jag måste nog skaffa lite sådan ;0)

Önskar dig en underbar kväll.

STOR STOR kram vännen

Lena sa...

Masse flott krystall her ja!!! Om du tar turen innom Fryd, så er det både salatboller, flate tallerkner og dessertskåler der. Godt beskuet idag, men ikke innkjøpt! (Flink pike!) Var dog ikke så flink på Cubus,da.. *ler*

borghild sa...

Plastkrystallet er kjempefint, og så praktisk til utebruk!!
Og ekstra stas når det ikke koster skjorta:-) Ha en fin kveld! Klem B:-)

Evami sa...

Så kule "krystall" ting du handler... Man kan pynte ute og samtidig er det pent og så tåler det en støyt:)

Håper at guttn din er bedre:) Klem i natten fra Eva

Oslojente i Bergen sa...

Har hytte ikke så langt unna Kragerø, ca 20 min med båten vår. Har fantastisk utsikt og kan skimte Jomfruland der ute, kan se det ganske godt faktisk.

Uff.... i sommer har jeg bare 1, 5 uke å være på hytta. Pleier å ha 3 uker ferie på hytta, men denne sommeren ble det ikke sånn. Skal prøve å dra ned i helgene...mens jeg jobber.

Evami sa...

Stakk innom for å ønske deg ei riktig god helg:) Ser at dere også får godt vær:) Klem Eva

Cathrine sa...

Masse fint du har shoppet.En liten utfordring til deg på bloggen min.
Ha en fin fin dag

Rosa sa...

Mykje lekker shopping her i det siste!

God helg til deg og dine :)

... 4 på toppen sa...

Er imponert over alt du rekker å gjøre jeg.

Fine ting du har shoppet.

God helg :-)

... 4 på toppen sa...

Har tippet at jeg drikkes ut i morgen. Hjelp sier bare jeg. Har jo ikke drukket på laaaange tider. Holder vel å lukte på vinkorken tenker jeg, blir jo en billig fornøyelse for forloveren min da ... knis ...