lørdag 10. mai 2008

Krystall på terrassen!!

Her er noen bilder fra i går, da jeg og lillebror koste oss hjemme. Jeg har ikke rukket å male utemøblene enda så jeg fikk gjort det så koslig som mulig med det som er.

Jeg og lillebror var en tur på Kid og kjøpte en duk til bordet, lillebror valgte farge...


jeg koser meg med "krystallet" mitt... (disse plastikk koppene må jeg ha fler av, de var helt knall å ha med seg ut i hagen...) oppi glssset er det imsdal med eplefruktjucie!



I da tidlig var vi en liten tur nede på senteret, lillegutt og farfar klippet håret sitt.. så nå er de så fine til 17 mai atte. Far i huset trengte sårt noen nye sko til shortsene sine, da han ikke er helt fan av sandaler...

Ble litt på lillebror også da, to nye t-skjorter... mye fint på lindex..og en shorts fra kappahl.... Vi må hamstre litt til tyrkia turen våres nå, for det er jo bare 5 uker til vi reiser!!




enda en t-skjorte fra lindex...



Også endte vi opp med noen geox sandaler... det var såvidt, spørs om han vil bruke de, det er jo tross alt ikke LYNET MCQUEEN på de, folkens!!! *LOL*



Jeg har klippet plenen i dag, og ryddet litt på tomta... Nå er jeg inne og tar meg en pust i bakken, det er deilig med murhus når det er så varmt ute!!

Ha en fin pinse folkens...

11 kommentarer:

Nyperosa sa...

Hei,

ser koselig ut dette ; )

Duk kjøpt på Kid,
hårklipp på senteret,
skjorta på Lindex,
eplejuice fra Imsdal,
glass fra Kappalh
og glass på......

Ja, det lurer jeg på : )

Fru Fjeldhammer sa...

Kjære nyperosa.. Glassene er kjøpt på kremmerhuset for hele 19kr stk... et kupp altså!!
HA EN FIN PINSEHELG...

Mari sa...

Hihi, jeg skulle også spørre hvor glassene var kjøpt :) Kjempefine- musthave`s :) God pinse til deg også!

Drømmen om en eplehage sa...

Jeg er god på visualisering, så møblene så helt nymalte ut i mine øyne! He, he!

Ser ut til at dere hadde det superkoselig hvertfall. Glemt hvor fiksert smågutter kan bli på slike rekvisitta. Mon tro hva vår lillebror blir hektet på... Han er foreløpig på flørter'n med alle interiørbutikk damer i byen, men det varer vel ikke lenge før han får andre krav til dekorasjon tenker jeg. Ha, ha,ha!

Ha en strålende pinsehelg videre. Må solen skinne leeeeenge!

Klemmer fra meg til deg!

Minime sa...

Jeg har bestilt "lynet"-sett fra Cellbes. Tskjorte og shorts til 4-åringen. Han har veldig sans for "Liin Makvin" han også.
En blir jo litt nysgjerrig på om vi bor nære hverandre eller kjenner hverandre fra før. Hvilke skoler har du gått på(nysgjerrigpetra sjøl)? Klem minime

Sessan&Prinsessan sa...

Så deilige sommar bilder av lille gutten din & ny duk & allt....

Vi har två sett hage möbler som skall males, kanske vi skulle haft en konkuranse du & jag.... Vem blir först färdig, så vi kommer igång *LOL*

Jag har hoppats på fin väder nu när min älskade skall på Cato sentret, sån att jag får malt allt till han kommer hem som en överaskning. Men vädret ser inte ut att vara på min sida... Ivf förstkommande vecka...

Du krystallen var underbar, vart får du köpt de?

Stor klem vännen & njut söndagen

Luftslottet sa...

Nei, nå gir jeg meg ende over, jeg kjøpte likedan duk på kid igår, bare brun, og AKKURAT SAMME "krystallglass"..:D
Skjønn liten gutt i kjempefine sommerklær:) Kan man bli mere glad, når alt er på "stell" med de små:)
Vi reiser til spania 21.juni. Det blir ikke helt som planlagt hos oss da, for hr. luftig har fått plass på et privatsykehus for en ryggoperasjon, men han blir vel godt ivaretatt..he he. Dessuten blir vi bare en uke :)

LiNda:) sa...

så mye fint du har handlet:)
likte veldig godt glassene jeg også!
ønsker deg en god pinse :D

Sessan&Prinsessan sa...

Fasiken, då kommer vel skit vädret hit om ett ögonblick....

Då blir plenen laaaang til 17 mai tänker jag.

Klem

Anka sa...

Åhh så kule t-skjorter. Tror jammen jeg må en tur på Lindex til uka.

Nyperosa sa...

Hei igjen,

og takk
for svar : )