søndag 18. mai 2008

Kjærlighetssorg...

Mannen leide denne filmen til meg, så stakk han selv av på kino med en kamerat!!



I dag har vi kost oss på en besøksgård ikke så langt unna her vi bor, jeg tittet innom siden til lena Hvitlinje i dag morres og der stod det at det var vårslipp på dyra... så vi har sett på geiebukkene, lammene og kalvene har kommet seg ut på "beite". Det ble en ride tur på storesøster også, minsten var så tøff han også helt til pappan løftet han opp på heste ryggen og da ombestemte han seg, så det ble to turer på storesøster istede!! det ble grillrester fra i går til middag, og jeg er like stappet og full.. i morgen som alle mandager da skal jeg starte sunt og friskt osv. Vi får se da vettu....

Koz og klem til dere alle!!

10 kommentarer:

Whoopsi Daisy sa...

Hei
Det er en artig film. Jeg leide den for å se den sammen med ungene........kremt, men det varte ikke lenge før jeg fant på noe annet. Ikke akkurat en film å se sammen med dem hehehehhehe. Noen blundere skal man vel ha.
Kos deg
Mvh
Whoopsi Daisy

Evami sa...

Så gøy for ungene å være på besøksgård da,virkelig få sett og kosa med dyrene:)

Så flott barna var igår,er så fint med bunad. Vår prins nekta å ha på bunaden,det var vill hyling.SÅ det ble dress som pappa`n:)

Ha en fin filmkveld:) Klem Eva

silje-sin sa...

Så koselig med gårdsbesøk:) kan nesten ikke tenke meg noe bedre! Ser og høres ut som om dere hadde en fin 17.mai, på tross av været.. Nå håper jeg sommeren kommer tilbake snart! klem fra silje.

Lena sa...

Så dere holdt ut en stund, ja! Jeg var så gjennomfrossen, jeg - at det faktisk var digg å få satt seg i bilen!
Og vettu - det ble grillfest på oss i ettermiddag, så vi har kost oss skikkelig idag!
Kos deg på jobb i morgen.

Lyst på livet! sa...

Lykke til med ny uke, nye muligheter...osv....-)

Ha en deilig kveld videre.

Klem Torunn

Anka sa...

Hørtes ut som en deilig dag hos dere, og kjærlighetsfilm på slutten av dagen da gitt. Sukk.
Jeg elsker sånne filmer, men det gjør desverre ikke mannen - så det blir ikke så ofte sånt her i huset. Stort sett når man er hjemme alene.
Kos deg masse.

Sessan&Prinsessan sa...

Räknar med att ni var "vid golfbanen" ;0)
Det är så vackert där inne!! Jag har ju jobbat på Godset & ridit i stallet i många år, älskar stället.

Tyvärr har mannen & bonus sonen extrem allergi mot ladugård djur, så ridningen "ligger" på hyllan & bondgård besök blir ett fasligt styr!! Både jag & lilla sessan måste då skifte klær & dusch hos andra för vi kommer hem. Båda blir så sjuka av hest att dom faktiskt kan dö av det!!
Lite shit när man som jag ridit halva livet....

Men jag lovar, dady är MYE bedre än en hest *LOL* så jag bytter han inte bort!

Jag kan skriva under på att gutter är MYE enklere än jenter jag också!!
Makan till mye sipping & trass har jag aldrig vart borte i faktiskt. Nu har min kille på 17,5 år alltid vart väldigt snäll, men ändå!

STOR kram & god natt

I morgon tidlig reiser dady igen *snyfft*

Sessan&Prinsessan sa...

Ha ha världen är bra liten ja ;0)

Var det Hilde du var i barsel gruppe till, med tvillingarna eller Elisabeth?

Å vad jag saknar Kristin alltså :(
Nog för att hon & jag lever två helt olika liv så är hon min knupp!!
Vi har haft så massa fun & mys alltså.
& hennes lilla tjej är min lilla ögonsten ❤

Nu är huset tomt tomt tomt, ingen dady & inga tonårings killar.... Bara jag & lill sessan.

Njut dagen hjärtat

Bo med barn sa...

Ønsker deg en toppers uke. Men vi kommer nok til å "snakke" flere ganger innen uken er omme. Tror du ikke..? :) Denne bloggmanien...:))

Bo med barn sa...

Eh...kremt..eh..denne oppgaven ja. Sitter og skisser...mens så måtte jeg bort på pc'n og skrive ut en tegning og da var det jo så innmari fristende å kikke innom her. Litt pauser må man jo ha... men kanskje ikke så mange...