fredag 16. mai 2008

Kakebaking..

Oioioi for en dag...
Startet med å rydde og vaske! Når jeg skulle til legen, var bilen borte.. bestefar hadde ikke fått med seg at jeg skulle låne mormors bil! Hoppet i taxi, kom meg til legen bare 10 min forsent!! Det ble nye allergi medesiner, håper de virker bedre! Min mann kom fra jobb og plukket meg opp, jeg kjørte han tilbake til jobben.... så til butikken.... så nå er det kakebaking!! En til besøket i morgen og en som skal selges på skolen i morgen... baker kake for ex-svigerinnen min! Nei, får hoppe opp og fortsette, hadde bare to min!

Håper dere nyter dagen!!

12 kommentarer:

Hespe sa...

Oi, oi, oi - her går det i full fart gitt...!!

Selv er jeg i rute :o) Bunadsskjorta er strøket og sølvet er pusset, mat og drikke er inkjøpt til Champagnefrokosten og det gjenstår å "sveipe" over gulvene og dekke bord...

Ønsker deg og dine en strålende 17. mai!!

Goklem fra Hilegunn :o)

Cathrine sa...

Travel dame du..Blir nå vel 17 mai lell skal vi tro. Bra du fikk deg medisin,vil hjelpe på det. Ha en fin feiring i morgen

Luftslottet sa...

WOW, du er ikke mye sengeliggende med den allergien din!!
Håper den nye medisinen hjelper:)
PS! 50% avslag kan man rett og slett ikke avstå fra...he he
Ha en kjempefin 17.mai

Sessan&Prinsessan sa...

Nu får du inte dåna så jag varnar dig kakebaker mester...

Sessan skall bake kake *stolt*
Møllerens Brownies *ha ha ha* pose is najjjjs....

Du är som vanligt flink med orntlig kake baking du.

Stor kram vännen & happy 17 mai

Sessan&Prinsessan sa...

Ja du sier noe, ang klädseln på Norges bursdag i morgon *sparke*

Han väder mannen på nrk Østlands sendningen gick så langt som å si att det kunde tom komma noe vitt på bakken!!!!!

Jag hoppas da virkelig att det ikke är här *bläää*

Men jammen är jag inte mästarinna i ull tøy så vi skall nok hålla oss varme i morra, men jag synes det är helt feil mtp att jag förra veckan satt ute med bikini.

NJut njut kvällen & morgon dagen oavsett♥

Lykkelene sa...

Juhu! Ser vi har samme skosmaken. Mangler kun dei svarte for å matche deg... Men til 50% så kan ein jo ikkje stå over!
Ønsker deg ein fin 17. mai:0)

fru Pink sa...

Hehe, humrer av de skohistoriene dine altså:) Håper baksten ble riktig så din! Ble litt baking her i dag også, når det ikke ble bergenstur med oss måtte vi jo ha en 17.mai kake!

Klart dere får rundtur i huset etterhver, gleder meg til oppussing! Alt må tas da, et skikkelig prosjekt. Vegg til veggteppe på soverom, border på veggene etc.. Men blir gøy å sette i gang.
Ha en kjempefin dag i morgen!

fru Pink sa...

..eeh.. baksten ble riktig så fin skulle det vel være..

Minime sa...

Får håpe medisinene virker bra. Vi treffes kanskje på skolen imorgen ja. Men jeg vet ikke hvordan du ser ut så det kan kanskje bli et problem. Ellers så kan jeg låne mikrofonen og be Fru Fjeldhammer om å reise seg. Ha en fin dag imorgen i hvert fall og jeg ber som bare det om litt fint vær. Det er i hvert fall forferdelig nå. klem

micano sa...

Tusen takk for hilsen!
Hehe jeg er også glad i sko:-)
Trenger du å lagre sko kan du jo ta en titt på denne siden:

http://rakkudesigns.com/home.asp

Ha en god 17.mai!!

Den Lille Prinsesse sa...

Shoxene er superkule de, går med dem selv selvom de dreper meg, hehe! Du har ikke lyst å dele kakebaking tips? Bruker du Cacas ustyr? Regner med det på de lekre prinsessekakene dine = ) Elsker å bake selv, og helst fra scratch er så gøy å få til et bra resultat. Dessverre er ingen av mine nære noe særlig kakespisere så det blir som så med baking. Men gøy for det, og hver spesielt anledning er det kakebaking på gang = ) Ha en riktig god feiring imorgen.

Luftslottet sa...

Snille snille du:) Skal jeg ta med litt saft i en av flaskene mine? he he he Vet du hva, jeg ble kikkelig imponert nå, for jeg tar selvfølgelig invitasjonen på ramme alvor, og sier derfor: Du har jammen et stort hjerterom:)
Tror jeg er for langt unna, også tar de vel ikke tomgods på flyplassen...gnetpeisene..hi hi;D

Ha en kjempefin dag, klem fra meg