tirsdag 27. mai 2008



I dag skal lille gull til spesialisten igjen... på oppfølgning!! Er det noen vits tenker jo nå jeg, de finner jo aldri noe ut allikevel... Lillebror får astma medesiner uten at noen vet om han har astma, han får flytende brekanyl for å ikke bli tett i bryste.... nesespray morgen og kveld for å ikke ende opp med øreverk. Føler meg nesten litt hysterisk!! Men når han har hatt øreverk 7 ganger i løpet av 4 mnd... gosh!!

I går var jeg på foreldremøte i den bhg lillebror skal begynne i til høsten, jeg angrer allerede overflyttingen... og hjerte mitt blør.... han går fra nytt til eldgammelt og dårlige luftforhold!! (også noe personlig som ikke skrives her...) Men han vil nok trives han....

Nei nå var det mye syting fra min side, så kanskje best at jeg slutter å skrive, men noen ganger har man bare slike dager, dessverre...


Ha en fin dag alle sammen, kommer tilbake når humøret er mer på topp!!

8 kommentarer:

Miriam sa...

Å det er så kjipt når de skjønne små er syke. Skjønner godt hvordan du har det for vi har en av samme sorten her. Iallfall nesten. Konstant luftveisinfeksjoner, ørebetennelse og krupp. Og har fått astmamedisin siden i høst uten at de egentlig visste om det var det han hadde.
Men nå var vi hos spesialist for noen uker siden og da fant de ut at han har en polypp bak nesa som antakelig forårsaker hele driten - så den må vekk! Står på venteliste nå for operasjon.
Håper de finner ut hva det er med lillegutten din.. Er så fælt å ikke vite noe, og så får en jo så vondt av den stakkars lille som skal styre med det der. Jaja
Lykke til hos spesialisten :)
Klems Miriam

silje-sin sa...

Huff, det var mye trist å lese om den lille gutten din.. Håper de kan finne ut hva det er som gjør at han er så mye syk. Øreverk 7 ganger på 4 mnd går jo bare ikke, det fungerer ikke for hverken mor eller barn...
Er det for seint å angre overflyttingen da? det er kanskje det. Huff, det barnehagegreiene. Jeg har akkurat levert 2-åringen. Da jeg kom fikk jeg beskjed om at ungene skulle være ute, og F var allerede i gang med å leke i sandkassa. Jeg ble sittende litt, for ikke ETT voksent menneske var å se!!! Og det var sikkert 50 barn ute.. Jeg gikk ikke før F var trygt plassert på fanget til en barnehageonkel. Noen ganger føles det så galt å levere han der, at andre skal oppdra barnet mitt... Huff, nå ble det syting fra medg også! Vi skulle nok møttes og tatt en lunsj i finværet vi nå:) Ha en fin dag! klem fra silje.

Lyst på livet! sa...

Stakkars deg....og ungen...

Min datter var syk de fire første årene av sitt liv hun. Vi avr ut og inne hos leger og spesialister og ikke en kjeft fant ut hva som feilte henne.....helt til plutselig det gikk opp et lys for en gluping.
Det viset seg at hun hadde "reflux". dvs problemer med uriveiene. Så....hun (og vi) hadde lidd sdeg gjennom ørten nyrebekkenbetennelser før vi fikk riktige medisiner.
Så gikk hun på medisiner(forbyggende) i over 2 år... Nå er det halvannet år siden hun slutte med det og er heldigvis kvitt alle plagene .-).
Håper virkelig det ordner seg for dere også. Det finnes ikke noen verre enn når ungene ike har det bra...
Og jeg håper også at det ordner seg med barnehagen....Lykke til

Klem Torunn

LoneK sa...

Hei
Hørtes ikke bra ut verken når det gjelder lillegutt eller barnehagen.
Får håpe legene finner ut hva som gjør det så han blir bra igjen, for slik skal det ikke være.

Ønsker dere alle en fin dag.

Klæm

Anna-Lena sa...

Det är ju viktigt att man lämnar barnen på ett ställe man har förtroende för!?.. Det låter som du är lite osäker?.. Jobbigt!

Men usch då, min lillasyster var "öronbarn"! Det är jobbigt det! Hoppas de finner vad som är galt nu! Ha en skön dag...
Kram

Anitas hus sa...

Uff da, ingen god dag dette. Kjedelig når de ikke kan finne ut noe som kan hjelpe, føler seg jo så hjelpesløs selv.
I allefall, lykke til hos spesialisten og tvi tvi.
Sender deg i det minste en god klem, så håper jeg den varmer litt:O)

Hespe sa...

Hei!
Forstår du ikke har det så godt nå! Det er spesielt vondt når de små er syke, og legene ikke finner ut av hva som er galt. Man blir så hjelpesløs når slike ting skjer.

Du må sette din lit til at spesialisten finner ut av det, slik at han får den hjelpen han trenger. Det ordner seg nok, skal du se..

Gooooklem fra meg :o)

Sessan&Prinsessan sa...

Å vännen klart du skall blåsa ut lite när det är fullt i topp locket!!
När våra barn har vondt & är sjuka så lider vi ju i hest väg med dom.

Hoppas det gick bra, nu måste jag skynda till nya inlägg här inne, uppdatering pågår då jag inte vart helt i toppslaget sista dagarna.

KRAM