fredag 23. mai 2008

God morgen!


Heia alle sammen! vi har vært opp noen timer vi nå, lilegutt bestemte seg for at kl 05.15 i dag.. da var det morgen!!! Klarer nesten ikke å holde øynene oppe her selv jeg nå... og klokka er 08.15!! Tror jaggu jeg må sende de i barnehagen snart og gå hjem å ta meg en dupp... Ellers orker jeg ikke helgen!!

I dag reiser jeg og noen arbeidskollegaer på hytta til mine foreldre, der skal vi kose oss til i morgen og da tar vi ferden til Strømstad på seminar med jobben! Så litt søvn hadde vært noe nå!!!

Ha en fin dag alle sammen....

18 kommentarer:

Tulip sa...

Huff da, hørtes veldig tidlig ut å starte dagen (litt ufrivillig) kl 05.15...
Skjønner jeg har "glemt" hvordan den tida var! Du får trøste deg med at du iallefall får mye ut av dagen, om ikke annet!

Regner med dere får en fin tur til Strømstad. Tror det var meldt fint vær også.
Og Strømstad har jo MANGE flotte interiørbutikker. Rene eldoradoet for oss interiørfrelste!
En riktig god tur!

Hespe sa...

Go' morgen til deg også...
Ja, slik er det å ha smårollinger i hus... Håper du får deg litt søvn da, før du drar på hytta...

Ha det kos og et fint seminar i Strømstad!! Og duuu, det ER mange flotte butikker der ;-) Pass lommeboka!!!!!

Klemmer :o)

Anna Lisa sa...

jA, bare gå å legg deg!! Det skal eg nå. Min jente presterte å stå opp 05.45 i dag!! Det er heldigvis sjelden hun gjer, men eg kjenner eg er trøtt. Nå er hun i barnehagen så nå skal eg ta meg en liten dupp. Det gir overskudd til travel ettermiddag. Man bare må.
Ønska deg ellers en fin helg!!
Klem

Huset på toppen sa...

Huff,så tidlig han våknet da!!
Ja, ta deg en god blund nå, slik at du er opplagt til hlegen!!

Ha en din helg på hytta, og kos dere i masse Strømstad!! Jeg vet at det er en flott interiørbutikk på senteret med Maxi mat,men det vet du sikkert allerede!!

Bo med barn sa...

Kl 05.15 er natta!! Ta deg en liten hvil du :)

Jeg skal jobbe litt med oppgaven min, og så skal jeg starte litt refreshing-forberedelser til festen imorgen: skrubbing, selvbruningskrem, neglelakk osv.

Kos deg på hyttetur/shopping i Sverige!

Lena :)

Anna-Lena sa...

Strömstad ja... då måste ni väl hinna med lite shopping?.. ;) Ha en skööön helg! Kram

Evami sa...

I feel for you:) Min minste mann,begynte å rasle med sablene 04.40 igår,og inatt var vi våkne mellon02.30 og ca 4.... Her er det tenner på gang:)

Håper du har fått duppa,for det er som himmelen når disse"rampungene" vekker mamma`ne sine i otta...

Kos deg på hytta og i Strømstad:) høres deilig ut:) Selv har jeg bare så lyst på Def Leppard konster imorra,men minstemann hyler da i 3-4 timer så kan vel ikke utsette pappa`n for det....

Ha ei flott og avlappenede? helg:) Klem Eva

Anitas hus sa...

Hehe, 05.15, det er jo nesten natta det;) Jeg kan trøste deg med at om noen år må du dra de ut av sengen i tolv tiden*ler*
Ha en topp helg i Strømstad!
Klem:O

Anette Konstanse sa...

God tur til Strømstad og på hytta... :) Håper dere får ett flott seminar:) Klem

Butterfly sa...

Håper du får det fin på tur og at du innen nå har fått tatt deg en liten lur.....


Ha ne flott helg :o)

silkepapir sa...

Kjenner igjen det med morgenfugler ja;)

Ha en riktig god helg!

Karianne

Miriam sa...

Å, guri! Det var fryktli' tidlig start på dagen. Jeg har heldigvis en 2åring i hus som er gla' i å sove lenge. Som oftest iallfall. Det kan mamma like!!

Ellers må jeg si takk for støttende ord angående det elendige unødvendige ordet. Godt jeg ikke er alene ;)
God tur i helga.
Klems Miriam

Strikkelaura sa...

Oi, fy søren...det var tidlig!
God tur og god helg :)

christinasinteriør sa...

Hytte tur... Så deilig!
Takk for hyggelig kommentar!
Ha ei nydelig helg!!

Vibeke sa...

Ha en flott hyttetur, og tusen takk for koselig kommentar angående huset vårt.

God helg i finværet!

Sessan&Prinsessan sa...

Jag ropar ut USCH för barna när dom vaknar före 07.30.....

Hoppas du fick dig en liten lur & att du får en skön helg & tur.

KRAM

Minime sa...

Jeg starta dagen kl. 05.45 idag etter å ha vært på avslutning med jobben igår. Ikke akkurat våken og opplagt. Håper du får en fin tur i Strømstad og finner noe som er verdt å vise oss. Klem

Living White sa...

Snufs, har verken IKEA eller Indiska her i Tromsø...Anemone skrev at jeg kunne lage en selv...så kanskje det er muligheten jeg har...