tirsdag 6. mai 2008

Gavedryss...

En sliten bror hadde sin første dag i barnehagen hvor han ikke hadde en liten lur på dagen, ikke fordi vi vil at han skal slutte med det men fordi de voksne ikke klarte å få han til å sove! Det er helt greit.... for i helgene så sover han sjelden på dagen... han er sjelden sur... Men dere kan tenke dere nivået i barnehagen ala hjemme i helgene, sammen med sol og 96 unger!! Men jeg lover folkens, han holder KOKEN!! Bestefar og mormor kom hjem fra sin årlige langhelg til Palma ved 19.15 tiden.. (vi bor i en tomannsbolig sammen, med hver vår leilighet og hver vår inngang) Dere skulle sett han, blid som en sol, en smule overtrøtt, men gud han fikk jo lynet McQeen ball, leggskinn, kjegler, lynet sandaler og ikke minst mikke mus klubbhus badebukse... gutten var jo i rene himmelen!! Han nektet å legge seg, han skulle jo ha på sandalene og badebuksa og spille ball!!! Han sovnet med melkeflaska i munnen helt utslitt kl 20.30!!



Storesøster er jo rosa jente og den mest spente når det gjelder presanger, tror ikke bestefar rakk å komme inn døra før han måtte åpne kofforten... Hun fikk de lekreste rosa barbie skoene, tre etasjers prinsesse penal og en lekker prinsesse bag som hun skal bruke til svømminga!! Som sagt, de var i himmelen begge to. ( Bestefar hadde kjøpt noen lekre gullsko også, men dessverre så hadde han fått med en av hver str.)



Barna er ganske heldige, samtidig som de ikke er helt bortskjemte. Det er like morro å se hvor glade de blir hver gang...

Jeg har ikke jobbet i hagen i dag, jeg har vært på jobb i dag... 7 timer ute i frisk luft, det er deilig. Men i morgen må jeg huske solkrem altså!!

Blir en tidlig natt på meg i dag...

10 kommentarer:

Sessan&Prinsessan sa...

Det där såg ut som perfekta presenter ju!
Jag förstår att barnen var super glada, heldiga de som har besteforeldre vegg i vegg.

Njut kvällen söta

Min verden sa...

Guriland. Her er man bort en - 1 - dag også går jeg glipp av en hel masse ting. Puhhh - nei, det går nok ikke å ta noen pause fra bloggen. hva skal jeg gjøre til sommeren - kjøpe en bærbar ;)Anonyme med dumme kommentarer - ta dem bort! Det er en deilig følelse - du kontrollerer jo fullstendig din egen side. Ikke sant? Ble så nyskjerrig jeg nå så jeg holder på å stryke med... Nok om det. Så herlige presanger de fikk og jeg skjønner godt at det ikke gikk å legge seg tidlig da nei. Så heldig besteforeldrene er som har dere å komme hjem til og som har noen de kan handle litt til. Det har jeg skjønt etterhvert at det faktisk er ganske hyggelig for dem. Så deilig å ha besteforeldre som kommer med en gang når de har vært borte en stund. Tipper alle kommer til å kose seg. Ha en fin uke. hanne

home 4us sa...

Kjempefine ting til ungene. Heldiggriser! Å det er nå morsomt når besteforeldre kommer hjem fra syden. Kjenner meg igjen fra når guttene var små, mine foreldre brukte å være en par måneder i syden på vinteren og det var stor stas når de kom hjem med presanger.

Lena sa...

Oioioi - for et gavedryss da!!! Kan tenke meg poden og prinsessa ble fornøyd, jeg! (Men bestefar da- EN AV HVER størrelse - gikk litt fort kanskje??? *ler*)

Nå skal jeg straks søke om Kids kreditt-kort, før jeg skal på foreldresamtale i barnehagen!

Og du - husk solkrem, da!!!
;o)

Anka sa...

WOW, bølla mi hadde dødd for den besteforeldregaven der altså. Det finnes ingenting her i verden som er bedre enn Lynet og Mikkes klubbhus. Heldige gutten.

Hege sa...

Besteforeldre som kommer hjem fra ferie er pop her og. Muttn og de kom hjem fra "hytten" på Kypros på mandag, så idag har ungene mine fått både leker, klær og litt snop. Lykke :)
Og jada, Lottokupongen er selvfølgelig levert.
Klem

Storeflittig sa...

Det hørtes ut som en sånn dag som trond viggo synger om: en sånn dag som har alle ingrediensene til en lykkelig barndom i seg:)

Lykke til i morgen, hehe, eller kanskje har du sånne praktbarn som ikke blir slitne dagen derpå?

heldige unger, snille besteforeldre, - du er ganske heldig du og:):)

Sessan&Prinsessan sa...

Tittar in & önskar dig en underbar torsdag i sommar värmen!!

Du måste kolla i min blogg, jente klær....

KRAMISAR

silje-sin sa...

Så flotte gaver, det var noen snille besteforeldre! Men så har de sikkert snille barnebarn også:) Ha en flott pinsehelg! klem fra silje.

borghild sa...

Så heldige de var som fikk så mye gøy! Skjønner godt det var stas, og at det var en som ikke hadde tid til å legge seg...
Koselig med besteforeldre vegg i vegg, da! Kjekt både med kontakt og barnevakt når det trengs!:-) Klem B:-)