torsdag 22. mai 2008

Enda en award!!

Oioioi, jeg føler meg så beæret som bare det... enda en award til MEG?!
"Sweet home blogger Award" For sharing, beauty, love and joy...En Award for hjemmet`s lune gleder! Den er ment til bloggere som deler av seg selv, sine vakre ting, hjem og familie på en morsom og god måte!
Må takke søte Lena - HVITLINJE for denne awarden! Tusen tusen takk, for awarden og de fine ordene du skrev om meg.....
Jeg synes det er vanskelig å sende awarden videre for jeg kunne tenke meg å gi den til så mange mange flere bloggere som jeg er innom hver dag. Men her er det tre stykker som jeg er innom og de er så flinke til å skrive om dagligdagse ting og interiør, masse flotte bilder og kreativitet... tre flotte blogger altså!

5 kommentarer:

Evami sa...

Tusen takk for awarden:) Henter den imorra jeg:) Nå er det natta... Minste mann holder på å få 4 tenner på engang,gjett om det er et mareritt om natta......
Klem Eva

... 4 på toppen sa...

What ... rødmer litt jeg nå. Jeg er jo helt nybegynner jo. Så gøy, du er snill du, Fru Fjeldhammer. Jeg også får hente denne awarden litt senere, for nå er det straks natti-natt her også. Miniputt våknet kl. 04.00 natten som var nemlig og det tærer på en stakkars nylig-tilbake-i-jobb-mamma.

Tusen, tusen takk igjen.

Klem Christin

Sessan&Prinsessan sa...

Grattis grattis med award !

Så vill jag önska er en underbar helg, njuuuut den ;0)

KRAM

Anna-Lena sa...

Hi hi... säger som Christin! What! Min son är så... så... vanlig!?.. TUSEN TACK! Blir jätteglad! Och nu som jag är sjuk oxå, piggar upp! :D <3

Living White sa...

test...sliter med å få lenken på blogg kto til å gå direkte til bloggen min, den går automatisk til den gamle..