onsdag 28. mai 2008

Dagens...


(her ser dere 17 mai "buketten" fra svigermor, flere "krystallglass, et fat. Det var pakket inn i cellofan... hun er veldig kreativ og fantasifull!)

Hei hei.. er en rask tur innom her for å si hei før jeg løper videre til jobb! Jeg har vært på samtale tidligere i dag og fått snakket ut om diverse bekymringer... Jeg er veldig klar over at en mandel oprasjon er en lett prosedyre, storesøster har jo gjort det, jeg selv har gjort det... men jeg har mange tanker rundt lillebror da han har vært så mye syk... jeg vil gjerne finne ut om han har noen allergier og div før en eventuell oprasjon.

Men for all del, dette er noe vi vil... og det går helt sikkert bra *S*!!!

Jeg har vært innom kremmerhuset en tur på vei hjem, kommer tilbake litt senere i dag så får dere se hva som ble med i posen!!

Ha en fin og solrik dag, folkens... klem

3 kommentarer:

Oslojente i Bergen sa...

tusen takk for hyggelig hilsen! Må jeg at du er utrolig flink til å kommentere hos andre...

Synes at uteserviset ditt er kjempe lekkert, har sett på det hos Fryd og kunne godt tenke meg å kjøpe det til mamma og pappa så vi kan ha det på hytta.

Når det gjelder minstemann er det vel ikke rart at du bekymrer deg. Uten at jeg selv har barn er det jo noe av det kjæreste man har og da tenker man så klart på at det kan gå galt også, tror ikke det er unormalt. Men som du selv sier går dette sikkert fint, men jeg har full forståelse for at de er nervepirrende for en mor å tenke på at han skal opereres...

er lei av eksamensforberedelser nå, satser på at iveren kommer tilbake for fullt når jeg på mandag får vite hvilken oppgave jeg får!

Ha en fin dag!

Living White sa...

Takk for en koselig hilsen Fru Fjeldhammer. Nei ikke bare bare da barn er syke, har hatt mine runder på sykehuset med min lille jente. Jeg blir bare glad da de finner ut hva ting er jeg. Ting går nok bra skal du se:)

Anette Konstanse sa...

Så stilige glass. Hvor er de kjøpt vet du det? Snill svigermor har du:) Klem