søndag 11. mai 2008

Crocs

Solen er ikke her mere og isted kom det tre regndråper... men det er fortsatt varmt i været!! Jeg er alene hjemme. Mannen og lillebror er hos svigers og ser fotball. Tror det er den siste Manchester United kampen på en lang stund, typ 3 mnd eller noe!!

Jeg har stelt bena mine for sandal været, håper været skal holde da!!

Har tittet inne på Taylorshoes og "vindusshoppet" litt før lønn. tror jaggu jeg er en av deres beste kunder altså... Me LOVE crocs... har 5 par selv... jentungen har 4 par og guttungen har 2 par... nå vil vi ha fler...



Minsten har et par turkise som har blitt for små, og så har han et par med lynet McQueen på og de elsker han... de går han nå med ute i hagen.. så jeg tenkte det kunne passe med et par med thomas toget som innesko i bhg!




Storesøster, har mary jane lilla, cayman lyse grønne, turkise og rosa... nå tror jeg vi skal kjøpe et nr større i de over her.. snakk om rosa! Skoene passer bra til inne sko i bhg, skole, i hagen og på stranda....



Og jeg selv bor jo i mine crocs, på jobb, hjemme, i hagen... de er så behagelige. Men tror jeg skal prøve meg på denne luftigere varianten og kanskje litt mere feminine!?

Nå skal jeg lage meg litt mat, det er kjedelig og lage bare til seg selv... men da får jeg ihvertfall laget noe bare jeg vil ha!!

Ha en fortsatt fin dag...

18 kommentarer:

Tone sa...

He,he, vi har noen av dem vi også. Når alle sammen står parkert ute på verandaen ser det ut som om det bor en virkelig storfamilie her. Bare far i huset som ikke har, men jeg kan jo være enig i at de kanskje ikke er så sjarmerende i str 45... Ha en fortsatt deilig helg, klem :-)

Lena sa...

Jeg har også værtinne og siklet på TaylorShoes, ja... Ante ikke at det fantes sååå mange varianter i Crocks, jeg! Jeg hadde også tenkt å "dure" inn der når lønna var kommet. De sandalene du har funnet - var superstilige! Hadde passet helt perfekt for meg også... *ler*
Ha en flott søndagskveld - nyt dagen i morgen!

Evami sa...

Ser at du har oppdaga lynet Crocs:) Tror største-mann får de fra tanta i Usa i bursdags-gave....Han har hatt et par grønne mikke-mus crocs med gul rem,så søte da:) Men det går ikke an å feste alle Biler jibbitzene på dem:(

Har 3 par jeg,men må ha meg noen nye... Svigemor skal over til Usa i juni og da blir det nok noen nye par ja...No når dollaren er på 5 kr så da er det jo bare 150kroner paret:) De som er sånn strandsandaler er ihvertfall gode:) å gå for den lekre vrianten.... Må inn en tur på Taylor shoes jeg også nå og sikle litt..... Er ei stund siden sist..

Kos deg alene,er deilig det innimellom:) Klem Eva

Evami sa...

Så smart da,for jeg har ikke bestilt derfra selv. Liker de som "lurer" posten,for 200kr er jo latterlig lite å handle for....Mange venner har gjort det ette anbefaling,For porto`n er ikke så værst heller.Andre plasser er jo porto`n dyrere enn skoene.. Vi har prøvd det 29,99$ for sko og 34$ for poto=ingen butikk...

LoneK sa...

Hei Crocs er supert!

Må vel innom TeylerShoes å vindus shoppe litt jeg også, skal snart til Tyrkia så må spare litt til da...

Kine sa...

Her ELSKER vi crocs også,og er flittig shopper hos Taylor Shoes:) Venter på noen par nå faktisk,marineblå beach til mannen og blå/grønne Disney til gutten:) Lillemor er for liten til slike enda,men det blir hihi..Og så BILLIG!?Me like too:) Ha fortsatt en fin pinse;)

Mari sa...

Åh, jeg melder meg inn i Crocsklubben! Har utstyrt hele familien med Crocs fra Taylorshoes, og kjenner jeg fikk lyst på enda et par til min egen samling nå...De så jo gode ut de sandalene. Må inn og titte :)

Min verden sa...

Disse siste var lekre. Veldig flott alternativ til andre sandaler. Deilig å ha litt fri når de andre er på kamp. Så at det gikk bra med ManU - så da var vel alle lykkelige i tillegg? Pengene mine er midlertidig brukt opp. Jeg får jo påfyll og takk for det, men nå har det gått litt mye i hagen. Får vente med nye til feriepengene kommer :D

mali-mo sa...

Crocs er kjempetøffe sko, fargeklatter på beina! både meg og mali-mo mannen har dem, og lillegull venter på at hovedleverandøren her i Bergen skal få inn nye farger om to uker. Hun må jo ha den minste størrelsen vet du, hehe.

Drømmen om en eplehage sa...

Ikke før har du satt gullsko på hjernen min så kommer du med nye fristelser. Hi,hi,hi!

Det ligger en award til deg på bloggen min, sunshine :)

Minime sa...

Nå funderer jeg litt. Jeg har gått på de samme skolene som deg, men en klasse over tydeligvis siden jeg blir 34 år i år? Tenke, tenke. Nå er virkelig nysgjerrigheten vekt. Klem minime.

Anonym sa...

Vi var nylig i Paris, og franskmenn/kvinner KAN det med mote og stil!
Vi så ikke et eneste par Crocks i løpet av uken vi var der :)

Min verden sa...

Ja, det er flott med egne poteter. Ha en strålende dag. Hanne

LiNda:) sa...

elsker crocs jeg også<3

Sessan&Prinsessan sa...

Tjingeling söta!
Ha ha, jag var inne där & sikklet här om kvällen, skall ha ett par crocs till prinsessan.

Jag var ju super gira på crocs men jag går ikke bra i dem, dom är för breda så jag får dom inte helt med mig & snubbler & har mig.
Skall beställa en smalare variant tänkte jag.

Men du, jag kastade mig ut igår du du skrev att det kom regn droppar, måtte klippa plenen före det började regna....... Men vi slapp undan regnet ni fick, tänk så lokalt det är!
Idag har solen strålat hela dagen me det blåser kall nordan vind.

Önskar dig en skön kväll med dina KRAMISAR

janne - kathrine sa...

Regn?? Her har det da ikke kommet noe regn.

Selv har jeg ingen par med Crocs, men datteren min har to. Det er så enkelt for henne å smette de av og på. Egentlig kunne jeg tenkt meg et par selv faktisk, men har ikke kommet så langt i kjøpsprosessen foreløpig :-)

Synes det er litt søtt med slik pynt på skoene - men vel og merke til de små barna.

Ønsker deg en fortsatt fin kveld!

Fru Fjeldhammer sa...

Hei anonym... nå kjøper ikke jeg crocs pga mote eller ikke mote! Jeg kjøper fordi JEG liker å gå med de og fordi jeg synes de er fine!! Og om at franskmenn kan mote, det er vel en smaksak!!
Ha en fin dag..

janne - kathrine sa...

Oki - tittet fortvilet bortover mot Lørenskog og trodde det var et skikkelig regnskyll på gang :-)
Holder fortsatt på med litt plantering ute på terrassen og det værste jeg vet er å stå ute med slikt når det regner....