tirsdag 20. mai 2008

And the winner is...

Jaha, folkens da er konkurransen over... Tusen tusen tusen hjertlig takk for alle de hyggelige kommentarene, de varmet alle sammen helt inn i hjerterota og jeg setter veldig STOR pris på de!! Det ble jaggu rekord der også....*S*



Her ser dere bollen med alle navnene oppi, mannen engasjerte seg veldig.. det viser seg at han snikleser bloggen min allikvel!! Så nå blir det ikke noen flere gullsko i nattbordsskuffen her lenger!!



Her trekker han den heldige vinneren... *trommevirvel*



Gratulerer til BUTTERFLY som ble den heldige vinneren!! Hun var også den første som kommenterte så det må jeg si.... Grattis igjen... pakke kommer etter helgen!!

Vart du spent no!?

9 kommentarer:

Min verden sa...

Heldige Butterfly! Nei, da er nok ikke skobutikk noe og barnehage kan man stoppe med når man ikke har lyst mer... Ut og lete. Det er mange muligheter akkurat nå iallefall. Og ja, jobben min er topp og jeg studerer vedsiden av. Det kunne flere voksne jenter gjøre. Det er helt ypperlig. *snork* nå sover jeg. :)

christinasinteriør sa...

Hei!
Spennende da!
Koselig med trekninger..
Ha ei nydelig uke!

janne - kathrine sa...

Ja, gratulerer til Butterfly da :-)

Ser forresten at du akkurat har passer 1500 profilvisninger - kanskje du skal ha en ny utlodding? (...har så lyst til å vinne noe jeg også...)

Ønsker deg en flott dag videre!!

Evami sa...

Grattis til Butterfly:) Disse utfordringene i innlegget under er så morsomme,for man lærer litt mer omhverandre:) Pepsimax er blitt til cola zero her ihuset.Det går med noen liter i uka ja:)
Ha en fin dag:) Klem Eva

Butterfly sa...

Åh, tusen, tusen takk!!
Har aldri vunnet noen gang på bloggtrekning før - så gøy :o)

Jeg venter tålmodig i spenning :o)

klem

Anna-Lena sa...

Ja! det var spännande... så förlora jag på målstreken då ;) ha en skön kväll

Minime sa...

Nå er jeg tilbake. Jeg har vært borte noen dager så jeg har vært uten internettforbindelse. Jeg har vært i København. Jeg tar utfordringen, men jeg ser av svarene dine at det kan bli noe like svar.
Klem minime

Flower Power sa...

Hei!

Jeg er innom for å takke for koselig kommentar inne hos meg:))

Siden navnet ditt er fru Fjeldhammer, regner jeg med at du bor der?...på Fjeldhammer mener jeg. Jeg er nemlig oppvokst der, og mine foreldre bor der ennå. Jeg gikk på Fjeldhammer skole,og trådde altså mine barnesko i dette området:)) jeg ser også på profilen din at vi også har stjernetegn felles....ingen spøk å være tvilling nei...hihi:)Nå skal jeg kose meg her inne hos deg en stund....må snoke litt i arkivet vettu:-)

Ha en fortreffelig kveld.

Flower Power sa...

Hei igjen!

Hehe....så feil kan man ta:-P Sorry!

Har vært igjennom arkivet ditt nå.....mye snaskens her ja. spisebordet ditt og skapet ble jo såååå flott i hvitt!! Likte kjempegodt det lyseblå skapet også:)
Gullskoene var heller ikke å forakte!
Vi tittes....