torsdag 17. april 2008

Trøbbel!!

Nei nå gir jeg opp, har prøvd å laste opp noen bilder i flere timer! Her er det bare trøbbel...


Dagen i dag har vært litt opp og ned. Nå har jeg to barn med streptokokker!! Nei nå håper jeg våren har kommet for å bli og at vi alle kan bli friske og raske igjen!!

I går var vi ute litt og satte fram trampolina, den har storesøster mast om en gooood stund!! vi raket litt løv og jeg "trimmet" hekken litt, dvs jeg har blemmer i hånda!! (men jeg synes det er mooorrrooo!!!

Jeg blir fortsatt ikke noe klokere av valg av maling til skapet!! Det er nesten sånn at jeg tror jeg bare maler det hvitt nå!! *LOL* Neida, jeg føler jeg må få inn litt farge her nå og jeg liker lyseblått mer og mer...

Jeg er ikke den mest "kjente" bloggern her eller den mest leste.. men jeg setter stor pris på kommentarene deres, jeg har alt fra 80-115 unike leser pr dag. Det er lov bare å si hei, gi et lite vink, man må ikke kommentere noe.. men en hilsen er gøy!

Jeg stiller et nytt spørsmål og ser om dere har lyst til å hjelpe meg!!

Noen som vet om noen koslige, søte hvite/lyseblå puter?! Eller sjenerelt kule puter?? Gi meg gjerne et råd eller et hint!? (Tenker på soffa puter ja.)

Klemmer til dere alle søte kvinner og (menn) der ute i blogglandia!!

9 kommentarer:

Min verden sa...

Trøbbel ja, streptokokker spøker man ikke med. Sant det er deilig å jobbe ute - det synes jeg også. Puter ja, jeg har sett fine puter mange steder. Men ikke på noen kjedebutikker kanskje. Det spørs om det er slike du skal ha i stoler eller pynteputer. Stolputer så jeg på Plantasjen. Noen av de var både fine og praktiske. Noen veldig fine på Åhlens. Lykke til med syke barn. Håper de blir fort bra. :-) Hanne

Trønderpia sa...

Huff da, trasig med disse streptokokkene. Hører mange barn som har det for tiden, ikke noe godt for små kropper.

Jeg får heller ikke til å legge inn bilder i dag.
Trodde jeg var den eneste med det problemet, men skjønner nå at vi er flere.

Ha en fortsatt fin kveld, klem fra meg

Sessan&Prinsessan sa...

ARG på blogger idag ja!!!

Näe nu får vi säga ni haft nog sjukdom alltså, stackars dina juveler *tröstar*

Bra att du uppfordrar till att komma med kommentarer, det är ju så kul att få när ma ser att man har ganska bra med besök ;0)

Puter ja.... vart har jag sett det?
Såg några så koslige, fast et var sån 4 kantiga sitt puter bara fast tykke & fina... tanka tänka... så kommer jag tillbaka om det är noe sådant du tänker på da?

Miljoner kramar söta

... 4 på toppen sa...

Men kjære fru Fjeldhammer! Du finner bare et fint stoff i metervare og så tar du frem symaskinen. vipps ... så har du noen flotte og unike sofa-puter. Du har sikkert to ekstra armer du også, akkurat som hun damen i reklamen ... hi, hi ...

Evami sa...

Det er ikke bare går det er trøbbel,har holdt på å laste opp bilder dag,men det funkær inte.....

Stakkars de søte små da,er slitsomt å være syk.... Får håpe de blir fort friske,krysser fingrene for det:) Man får lyst til å ta sykdommen deres selv...

Puter ja,enn de som selger Greengate,har ikke de noe som matcher fargene der da???

Håper dere får en bedre helg med friske barn:) Klem Eva

Nina sa...

Begge barna har fått det je, det er ikke noe særlig. Er så kjedelig når barna er syke. Nå må været bli stabilt så vi får vært ute og brukt hagene våre. Jeg hadde gått for kite fargen og blir du misfornøyd kan du male over eller ta litt hvitmaling i spannet og blande så blir den enda lysere f.eks?

Luftslottet sa...

Uff, riktig god bedring! Nei, puter du, jeg har trålet byen rundt etter transferpapir idag, for å gjøre mine puter mer spennende. Lyseblått er lekkert og delikat, spesielt nå mot sommeren:)
Ha en fin fredag

LoneK sa...

Hei
Vil ønske barna god bedring og håpe det snart går over.

God helg til dere alle :)

Klæm

Storeflittig sa...

Hei vennen;)

TO med strep? Huffa!!!!!! God bedring, til begge...

Rart det der, hvor vanskelig det er å å bestemme seg for farger. Føler jeg lever i et stilkaos, og det gjør jeg vel og, hehe.

Jeg har lagt deg til på norskeinteriorblogger.blogspot.com og oppfordrer alle som har lagt seg til å linke på bloggen sin:):)

Takk for at du er med, jeg har allerede oppdaget flere nye blogger, så dette blir bra!