fredag 25. april 2008

Straffa!!



Ja, nå kommer straffa for at jeg sovnet til barnetv... jepp, mor får jo ikke sove nå!!
Åsså jeg som trenger å bli uthvilt til i morgen, for da skal storesøster ha sin første overnattningsgjest her hjemme... så da må man vel være både uthvilt og lade toldmodigheten? *S* Neida, dette skal bli så morsomt, husker meg selv som liten.. det ble mye fnising og lange kvelder når vi jentene sov over hos hverandre... man er jo nesten utslitt resten av uka!! *LOL*

Jeg har lovet mikke mus vaffler i morgen og pølse med lompe til middag, og det skal jeg vel ordne!!

Ser dessverre ikke ut som om været skal holde seg... jeg er fornøyd bare det ikke regner slik at vi får hvert litt ute og hoppet i trampolina og div.

sist men ikke minst så er det vel en ManU kamp i helgen... som alle helger!!

Hva skal dere i helgen!?

;0)

11 kommentarer:

Oslojente i Bergen sa...

uff, deet vet jeg alt om...å ikke få sove på kvelden altså. Sovner bare noen setter på tv, det er sovemedisin for meg. Så våkner jeg etter maaaaaange timer og da er det gjort.

Denne uken har ikke det å sove vært noe stort problem i og med at jeg er ganske forkjølet, men samboer og jeg har vært travle og jeg har vært på jobb om ettermiddagen så da har middagene blitt litt i det seneste laget for min del og da får jeg ikke sove....

nå nyter jeg bare at jeg ikke skal tidlig opp imorgen!

Lykke til med overnattingsbesøk imorgen da, fikk lyst på mikke mus vaflene jeg også, men nå skal jeg drikke teen min her!

God natt!

Synnøve Olava sa...

Hei, og tusen takk for den hyggelige kommentaren på bloggen min.

Hørtes godt ut med mikkemusvafler, uten at jeg riktig vet hva det er... LOL

Jeg og Bertine skal ha oss en skikkelig kosedag i dag. Først skal vi på Loppemarked(mammas ønske) så skal vi på MC Donalds å spise lunsj. Kanskje ikke det sunneste, men det er sjelden vi gjør det.
Så blir det vel en liten tur innom Jessheim Storsenter, før vi reiser hjem for å pakke litt i dag også!

Ønker deg en finfin weekend og håper det går bra med overnattingen!

Jeg skal på loppemarked i dag, skal ha med meg Bertine

Cathrine sa...

Kjekt med overnatting,blir vel stas det. får håpe mor er litt uthvilt da. Det ble faktisk finvær her i dag,så da blir det vel en tur ut. Kanskje en bytur,har en storebror som skulle ha klipt seg.Ha en strålende dag..

Luftslottet sa...

Så koselig:) Man må jo gjøre litt ekstra stas på de små gjestene til barna. ps! lekkert med trollgreine til pynt!! Jeg elsker disse rare krokete greiene, og har en i taket også med litt stæsj..he he.
Kos dere masse i helgen, og ha en fortsatt nydelig lørdag:)
Klem fra meg

Oslojente i Bergen sa...

Jeg har ikke kjøpt nye klær på lenge for nå har jeg jo blitt helt hekta på stæsj til leiligheten...hihi...denne bloggverden er jo nesten som en evig shoppingguide og da blir jeg hekta når jeg ser alt det fine der ute.

Dessuten ser jeg nå med nye øyne så da finner jeg jo masse.

Nå kaller oppgaven, men ikke gjort noe i går da samboer kom hjem fra jobb med beskjed om at han strøk på en eksamen. Han var kjempe lei seg så da følte jeg ikke at jeg kunne bure meg inne på arbeidsrommet med oppgaven.

Men i dag er han i bedre humør og jeg må bare blir ferdig.

God helg!

Huset på toppen sa...

Lykkke til med Man.u på tv, det står på i bakgrunnen,ungdommene og flere venner sitter å ser på:-) kos dere med Mikki mus vafler!!

Ha en fin helg

Lena sa...

Sleng noen Mikke mus vafler over hit á - for jeg er bare såååå fysen! Snuppa har sovnet på sofaen, så mor sitter og koser seg med pc'en i fanget! ;o)
Var på Jernia idag for å køpe maling, men det var ingen som ville hjelpe oss - så da blir det Farge & Interiør på mandag i stedet. Det jeg skulle frem til her (puh!) var at jeg kikket på fargekartet til Lady - var det ikke? - og fargen isvann var jo rett så fin... Men det blir ikke stuebord i isvann, altså! Haha!
Nei - god helg!
Prekast!

silje-sin sa...

Hei:) Vet ikke om du fortsatt trenger sjokoladekake-oppskriften, men her kommer den:) Kan jo kanskje være grei å ha til en annen gang også- og neste gang skal jeg lage dobbel porsjon:)

225 g (3,5 dl) hvetemel
1 dl kakaopulver
1,5 teskje bakepulver
0,5 teskje vaniljesukker
100 g smør, romtemp.
250 g (2,75 dl) sukker
2 egg
melis til å rulle i.

Bland det tørre og våte hver for seg, og så sammen. Trill kuler av en toppet spiseskje med røre, og rull i melis. Stekes på 180 grader i 10-12 min. Og så skal de hvile i 15 min da:)

Kakene kan absolutt anbefales, jeg har gått og drømt om dem i hele dag..:)

GOD HELG! klem fra silje.

silje-sin sa...

Stekes midt i ovnen forresten:)

Hege sa...

Takk for koselig hilsen :)
Har akkurat vært oppe i leiligheten, så no har eg lagt ut masse nye bilder.
Lykke til med overnattingsbesøket, og ha en fin lørdagskveld :)

Hege sa...

Hehe, har innredet alle rommene i hodet sjøl :)
Håper de 3 neste ukene går fort. Gleder meg til å sige ned i sofaen i min nye stue, med ting på plass rundt meg.