søndag 27. april 2008

Søte små prinsesser...



Jaja folkens, her sitter jeg da og klokka er kvart over 6 om morningen... Jeg vet ikke hvem av oss som er mest slitne, de to søte prinsessene eller jeg!? Ingenting ligger på servicen ihvertfall for den kommer fra hjerte!!
Det ble vafler og pølser og godis i fleng i går, når man har overnattingsgjest så har man en gjest, da er det fest ihvertfall når de er små...
Alt gikk helt supert helt til vi skulle legge oss, da begynte det å bli litt skummelt, og den ene lille prinsessen ville da jo selvsagt hjem til mamma og pappa. Da hjalp ikke kosebamsen så veldig mye! Så kom den vesle "pedagogen" (*LOL*) i meg og prinsessene kunne tenke seg å sette på prinsessetv og på den skulle det spilles "High school musical 2", det ble fnising og synging og null soving!! de fikk en saftpose og litt brus i senga, snakk om service... kl 22.30 ble det stille, da hadde de søte små prinsessene sloknet, med et godt smil om munnen!!
Først våknet jeg klokken 5 i dag, pga en eller annen hadde satt på en søt liten vekkerklokke... jeg stod opp skrudde den av og la meg igjen, men vanskelig å sov når jeg ser det er lyst ute... klokka 6 våkner prinsessegjesten og gråter en liten skvett, hvor er mamman min!? Hun sier hun ikke har sovet i natt.. så jeg forsikrer henne om at joda det har hun, men ikke like mange timer som hun pleier kanskje!? så nå sitter de to igjen å ser på "high school musical 2" igjen....

Alt i alt så har det vel gått meget bra, litt smårusk må man regne med!! Men folkens jeg tror det blir en tidlig kveld på både store og små her i kveld!!

Ha en flott regntung dag folkens!!

4 kommentarer:

Anette Konstanse sa...

Ja det var tidlig og stå opp når en har sovnet så sent for små prinsesser. Men de merker det nok i løpet av dagen.

Kjempe kjedelig vær i dag:( Kos dere masse inne:)

Sessan&Prinsessan sa...

Hoppla! Du måste ha vart utsliten...
Anat var det med mig, jag sov bort det mesta av lördagen & jag behövde det. I dag är jag pigg & glad igen.

Jag lovar att blogga mer idag ;0)

STOR kram

Lena sa...

Regner med at du har fått ut "morgenrusket" av øynene nå - dagen din er jo allerede laaang! ;o)
Litt grums må man vel regne med når det er overnatting? Men det var ikkeno å si på service'n da! Regner med at du får overnattingsønsker fra den lille gjesten flere ganger jeg!!!
Men hvem i alle dager satte på vekkerklokken???? *ler*
Her skal vi straks sette kurs til Plantasjen... Huff...
Ha en glad regnværsdag!

silje-sin sa...

Det hørtes ut som natta gikk greit da, på tross av alt:) Det er så viktig at barn tør å sove vekk hjemmefra synes jeg, men det er klart det er skummelt i begynnelsen:) Håper dere får en super dag i dag også! Vi skal i 1-årsdag:) klem fra silje.