mandag 28. april 2008

sitter og venter!!

Jeg sitter og venter på at min pappa skal komme med noen bil nøkler. Jeg skal låne min mammas bil for å reise for å kjøpe to nye pensler og noen plastikkhansker... for jeg må jo fortsett å male skapet i dag...



Jeg ramlet over noen gamler bilder her på pc nå... slik så det ut i våres gamle leilighet for ca 2 år siden. Alle møblene skulle være mørke. Og jeg har alltid vært glad i fargen turkis som dere ser på putene og bilde.





Nå i dag er 90 prosent av møblene malt hvite, og stilen har forandret seg drastisk.... Det er morsomt å se tilbake!! alle møblene er kjøpt i butikken galtung (som nå heter Fryd) unntatt soffan, den er fra bohus... og den vil jeg gjerne bytte ut til en hvit ektorp fra ikea!

12 kommentarer:

Hilde sa...

HiHi..Ser du likte brunt også.. Det gjorde jeg å..Beiset alle møblene brune, de var jo syrebeiset osv. Men nå er nok alle møblene hvite, utenom spisestuen, for den får jeg ikke røre av "mannen", nei!!
Ha en fin dag idag!!

Sessan&Prinsessan sa...

Hi hi som att se hos oss ;0)
Men här sker också drastiska förändringar!

Lycka till med maling idag!!
Gläder mig till resultatet visas.

Kram

liven sa...

Ja smaken forandrer seg!! Beiset alle mine furumøbler brune.......nå er de stort sett hvite alle!!
Bordene i stuen er brune da......
Måtte la noe være igjen. De blir litt oppgitt over meg her:)
Ha en fin dag:O)

Bo med barn sa...

Er kjempespent på å se skapet ditt ferdig. Blir sikkert kjempefint :)

Lyst på livet! sa...

Takker og bukker for hyggelig besøk og hilsen :-)

Hilsen hu som nettopp har malt det nye, hvite kjøkkenbordet sitt olivengrønt! (har alltid gått MOT strømmen hva interiør angår, men det kommer sikkert av at jeg jobber med det også :-))

Ha en fortryllende vårkveld!

Alex sa...

Heisann ;)
Takk for kommentar. Så korslig å lese kommentarer som er så posetive :=)

Ja den smaken til oss interiør damwe forandrer seg hele tiden :)

Det skapet ditt kommer til å bli lekkert !!!

Klem Alex

home 4us sa...

Så hyggelig at du oppdaget bloggen min:)
Jeg ser du hadde samme bordet som meg, brunt, brunt, brunt. Jeg sliter også med en svart sofa som er mørk og umulig å slite ut....

Blått er flott sa...

Akkurat som å se min gamle leilighet ;) Det var brune møbler overalt, i tillegg til den obligatoriske smijernssenga på soverommet!!

Lurer på hva jeg sier når jeg ser mine hvitmalte møbler om 10 år? :)

Nå har jeg linket deg på siden min, du er en av de bloggene jeg liker veldig godt å titte innom, men så glemmer jeg det siden jeg ikke har linket deg før nå... Håper det er ok?

Hege sa...

Hehe, ja unger er morsomme vesen :)
Artig å se på stuen din. For 6 år siden beiset eg alle furumøblene mahogni og kjøpte svart skinnsalong. Når eg flyttet fra eksen for 4 år siden ble det lys beige sofa, og lys bøk på hyller og reoler. No vil eg over til hvite hyller og reoler, men går tilbake til svart skinnsalong. Den lyse sofaen tåler verken unger eller fest her i huset.
Er spent på å se skapet ditt ferdig :)
Klem

Evami sa...

Snodig det der,hvor smaken forandrer seg:)
Har måtte gå tilbake flere ganger på ting jeg kategorisk har sagt at ikke kommer inn i mitt hus:)

SPennende å se skapet ditt når det blir ferdig:)

Har tilgang til nettbanken til min kjære,så trenger jeg noe,så er det bare å forsyne seg.Men han overrasker også da som du så:)

HA en fin uke:) Eva

Min verden sa...

Utrolig hva noe maling gjør på tilværelsen :-) Så fint. Ha en fin tirsdag. Håper du fikk tak i det du skulle med bilen til moren din. Hanne

Luftslottet sa...

hSå spennende:) Det er så rart med det, smaken forandrer seg, men det var jo fint hos dere den gangen også da:) Arti:) Er bare innom for å titte litt, begynt på penicillin og syns skikkelig synd på meg selv....hi hi, snufs;)