mandag 14. april 2008

nighty night

Jeg og lillegutt var hos legen i dag, 2 timer var hun forsinket!! *OMG* Men lillebror han var så flink atte, i full rulle.. flørtet vilt med ei lita tulle som var der også.
Vi kom inn på kontoret til doktorn, fikk henvisning til nok en spesialist, tok noen prøver for sikkerthets skyld... så gikk vi ut derfra med diagnose strepetekokker på lillebror!!! alright, hadde jeg aldri trodd... almenntilstanden hans har jo vært i hundre hele hegen og i dag!

Nå er det straks senga på meg, i morgen holder jeg barna hjemme fra barnehagen slik at de er fitt for fight igjen på onsdag, for da skal jeg selv på jobb!

sov godt alle sammen, and dont let the bed bugs bite!!

5 kommentarer:

Heidi sa...

Hei. Jo, da, GG koppene finnes som lattekrus. Det er de med blomster du mener ikke sant? Claire multi heter det serviset. Hvis du vil kan du gå inn på Bryggerhuset`s hjemmeside; www.bryggerhuset.org -klikke på produkter - og deretter på nederste GG bilde. Her ligger noe av dette. Hjemmesiden skulle så absolutt vært oppdatert, men døgner har rett og slett for få timer..., I dag står det på programmet mitt, så får jeg se hvor langt jeg kommer;o) Ha en strålende dag. Det er en skjønn "Lillebror" du viser. Håper han snart blir frist igjen!

Livy sa...

Heisann!
Håper formen er bedre for lillebror i dag da! Det er rart med de små, de er ofte i fin form selvom de er dårlig! Vic hadde også streptokokker for en liten stund tilbake men formen var det ingenting å si på(bare matlyseten), jeg ble smittet av det samme og følte meg dausjuk!

God bedring til Lillebror!

Ønsker deg en fin tirsdag!
*klem*

christinasinteriør sa...

Hei! Ser du har fått hjelp med GG koppene. Har ikke latte koppene heller jeg!
Baby er kommet inn i huset. Så snill og tisser etc utendørs så langt!!
Ha en fin tirsag Fru!

Storeflittig sa...

God bedring i huset!!

Kortversjon i dag:
Vil bare tipse om ny blogg hvor alle norske interiørblogger kan legge seg til, så vi får en oversikt.
http://norskeinteriorblogger.blogspot.com/

Bo med barn sa...

Er formen bedre idag..? Håper det! Ikke morsomt med streptokokker!! Jeg hadde det nesten hver 14 dag og endte med å fjerne mandlene ifjor. Det var ikke godt, men etter det har jeg ikke vært syk. "Bank i bordet" :)