søndag 6. april 2008

Mer bilder...



Må bare vise dere flere bilder av disse møblene mine jeg altså, har ikke så mye annet å blogge om... vi har ihvertfall kommet frem til hvor de skal stå! Male gjør jeg senere som sagt for hvite skal de bli!!



>Tenkt å hatt hvite gulv nå a...?? *Drømme*



Slik ser det ut i "lillestua" nå, her har det liksom ikke vært noe annet enn leker. Jeg skal kjøpe 2 lærret også skal jeg lage meg noen bilder når jeg får litt tid og inspirasjon...

Filme i går var foressten ganske alright, ikke sant Line!? Ihvertfall var det med 2 kjekke menn i filmen, trodde jeg skulle dåne... *LOL* Vi lo mye, en film verdt å se med venninner ikke mannen!!

Det har vært en rolig dag i dag, det har snødd og snødd og snødd... ja snøen har lagt seg igjen!! Trodde igjen det var vår, men tok feil!!

ManU spilte uavgjort i dag og jeg har en "sur" mann, barnsligere enn det går det ikke ann å bli, men thats life!! Grøsser med tanken på om de hadde tapt...

Nå er det vaskekjellern som står for tur... ALRIGHT!!

9 kommentarer:

Miamor sa...

Hei, så koslig at du titta inn :)
Jeg har sett at du har vært der ute ja med kommentarer, men nå har jeg kikka på den trivelige bloggen din. Litt av en kakebaker du! Takk for kommentarer om putene. Det er gøy å kombinere print og trykk med trykkeklosser. Ser det har vært snø hos dere. I dag har det vært SKIKKELIG vårvær her. Har vært på nydlig fjelltur i kjempevær. Ha en flott kveld: )

Anette Konstanse sa...

Blir nok kjempe stilig med de møblene hvite. Nå har du jo fått møbler til lille stua også.. så bra:) Det blir fint :)

Kanskje jeg får ta meg en tur på kino og se den filmen..:) Jammen lenge siden siste jeg så en sikkelig jente film:)

Min verden sa...

Jeg gleder meg til vaskekjelleren. Har du sett på Låvebutikken - Christinas interiør? Hun har virkelig det mest fantastiske vaskerommet jeg har sett! Nå har ikke jeg sett ditt - så jeg venter i spenning :-) Best og pest er ferdig og heldigvis for det.

Sessan&Prinsessan sa...

Åhh tack for tips da må jag en tur på Monochico gitt ;0) Må ha en vit sommar cardigan.

Spisemöbeln är från Skeidar & kostar 10900 menar jag det var ;0)
Har väldig lust på ja....

Hespe sa...

Oi, oi, oi for noen kupp du har gjort på Finn.no. Utrolig hva man kan finne der for en billig penge.

Hvordan var forresten filmen P.S I love you?? Er en av filmene jeg kunne ha tenkt meg å se...

Nattinatt fra meg, og herlig kommende uke til deg :O)

silje-sin sa...

Så flotte møblene er altså,det kommer sikkert til å bli kjempefint når det blir malt hvitt! (er fint nå også da!). Gleder meg til å se det ferdig "stylet"! Huff ja,den fotballen.. Her i huset holder vi visst med Arsenal,og de har ikke gjort det så skarpt i det siste de heller.. Ja ja,mannfolka får furte for seg selv:) Ha en flott,ny uke! Mange klemmer fra silje.

Livy sa...

Heisann!
Så fine de møblene er, og ja de kommer til å bli kjempefine når de blir hvite også.

Liftene er sydd etter mål, de er foret med lystett stoff. To liftgardiner kom ferdig på kr 2800 svenske kroner(gid jeg kunne sy selv!)Men jeg er veldig fornøyd og det er jentene også;-)

Ønsker deg en fin start på uken!
*klem*

Sessan&Prinsessan sa...

Up date: sessan skrev feil....
matmöbeln är från Bohus ;0)

tinemor sa...

Det ligger en takk til deg på bloggen min.... :-)