søndag 13. april 2008

Lyseblått!

Det er søndag, det er grått ute, men det er oppholdsvær!! Mannen i huset har en smule "dagen derpå" følelse i kroppen, noen kaller det vel fyllesyk!!

Sitter forann pc og surfer litt og rett som det er detter jeg over ting jeg veldig gjerne vil skal komme hjem til mitt hus!! Hvor det skal stå eller om man har plass det er en annen ting!!

Litt inne i en lyseblåperiode nå som dere ser:






Disse tingene er fra RUSTA i sverige. Godt det er lønn på tirsdag for jeg ser hvor jeg havner henne på lørdag... åjo, det blir en dagstur til sverige for og kjøpe mat og ja, se om jeg finner disse tingene på Rusta!!! (*OMG* så billig det er..)

3 kommentarer:

Huset på toppen sa...

Prøve å holde pusten, men det er vanskelig når alt du viser er SÅÅÅ
lekkert, likte alt sammen, jeg :-)

Ha en fin søndag!!

Anette Konstanse sa...

Du får gi beskjed hvis du drar alene da;) kanskje jeg slenger meg på;)

Oslojente i Bergen sa...

Åh, her var det mye jeg kunne tenke meg også....

Skal straks legge ut loppefunnene mine her...