lørdag 5. april 2008

Lørdagspyssel





Vi har ommøblert så det holder i dag, disse "nye" gamle møblene er tunge som bly, arma verker!! Vi har fortsatt ikke funnet ut hvor alt skal stå!! Men vi har funnet ut at møblene skal males eggehvite etterhvert, vil bare at det skal bli litt varmere i været, kanskje en helg vi kan "sende" bort lillebror... det antas nemlig at lillebror har astma og da er ikke malingslukt så bra ihvertfall ikke oljemaling, noe vi merket nå etter at jeg har malt spisestuebordet...lillebror har blitt potta tett!!
**************************




Vi har også gått en laaaaaaang tur i det fine været i dag, lånt bibliotek bøker, hentet pakke på posten og lekt ute... her er bordet på sin plass, den har fått en voksduk på seg som egentlig er ment for hagebordet ute...
*****************************





Her er formålet for bordet, det skal brukes i "lillestua" til små aktiviter med barna, slik som maling, scrapping, spillespill osv.... Storesøster starta med en gang!! Bordet skal males og stolene trekker jeg bare med slike stoltrekk fra ikea som jeg har på de ander spisestuestolene mine...



1 kommentar:

Bo med barn sa...

Først; god tur på kino. Det hørtes veldig koselig ut!

Også må jeg jo gratulere med noen skikkelige kupp. Alt dette for 1000,- ??!! Du verden. Det kommer til å bli kjempelekkert.

Ha en god lørsdagskveld:)