lørdag 12. april 2008

Lørdag.




Nå har mannen dratt på fotball pub for å se en kamp sammen med "gutta" før de skal på fest med jobben. Jeg sitter forann pc mens lillegutt ser på Franklin og storesøster tegner. Storesøster er hekta på å skrive og tegne hjerter om dagen, det går endel ark her ja!!

Vi våknet i dag til et lite sjokk, nok engang trodde vi det var VÅR.. men nei det snødde faktiskt og det er hvitt på bakken..sukk..æsj...uff!! Vi alle vil vel ha vår nå...

Vi stod på senteret kl 9.30 i dag, skulle møte farmor og farfar, shoppet litt og tittet litt. Det ble trøye som dere ser øverst på lillebror, den minner meg om min egen barndom!

Barna var med svigers hjem mens mannen og jeg slappet av litt og ryddet litt.. mannen er mer forfengelig enn en dame innimellom når han skal ut, det skal fikses og ordnes og trallla lallla la........

Senere får jeg besøk av ei venninne som skal dele sjokoladebollen sammen med meg og se på en skikkelig jentefilm sammen med meg...( husker ikke engang hva den heter)

Ha en fin lørdagskveld alle sammen.....

6 kommentarer:

fru Pink sa...

Høres ut som en flott lørdag:) Så fin den t- skjorten var, elsker fargene og utrykket på mye av barneklærne om dagen!

Ha en avslappende kveld:)

Sessan&Prinsessan sa...

Vad morsom tröja lillebror fått!!

Njut home alone kvällen snuppa & inte minnst choklad bollen ;0)

Stor kram

borghild sa...

Så kul trøye, skikkelig retro!
Håper du koser deg i kveld, da, både med film, sjokolade og selskapet!
Så mannen er litt forfengelig, he he... Min er ganske kjapp på badet, men håret bør helst ikke røres når det er ferdig stylet . Iallfall ikke hvis han skal ut av huset:-)
Ha en fin kveld! Klem B:-)

Drømmen om en eplehage sa...

Så koselig med venninne besøk.
Det hadde jeg i går og det ble ganske så fnisete etterhvert. Akkurat slik det skal være ;)

Kos dere masse med film!

Klemmer fra Eplemor som ser hun skal på Jysk over helga.

Livy sa...

Heisann!
Så fin trøye lillebror har fått! Herlig med alle dyrene og fargene:-)

Tusen takk for gode ord i bloggen min - en ting er iallefall sikkert, og det er at jeg aldri kommer til å anbefale det byggefirma til noen - ever!

Håper dere har kost dere med jentefilmen-en riktig god helg videre!

*Klem*

Living White sa...

Mange artige barneklær ute og går. Jeg har lettere for å finne klær til Caroline enn til meg selv.

Utsikten ja, den har jeg savnet i over 3 år og endelig fikk jeg den. Jeg har ingen biltrafikk, kun båttrafikk, det er en ny snodig følelsen. Aldri opplevd det før, men det kjennes rimelig bra!!! AS we speak tøffer en båt forbi. Jeg skjønner du lengter til våren og at trærne blir grønne om det sperrer for stygg utsikt. Jeg får bare nyte det så godt jeg kan.

Kjøpte meg en Orkide i går, lenge siden sist jeg hadde det, så jeg håper jeg ikke kverker den denne gangen. Så du også hadde en stående. Super fine blomster