tirsdag 15. april 2008

litt av hvert...



Dette fatet står på spisestuebordet....
Stemningsbilde fra i kveld!

Formen til lillebror er topp, ingen feber...litt hoste og blir fortere sliten, ja det blir han.. nå ligger han i sengen sin og snorker, det høres ut som plystring!!
Det ble til at storesøster ville i bhg og da ville lillebror også, så de var der en liten tur i dag, mens jeg shoppet litt.



Det ble handlet inn maling som dere ser... fargen heter "kite" mannen på jernia hadde aldri hørt om den, ¨så en gang måtte jo bli den første for han og. Jeg stod mellom fargen isvann og kite, fant ut at kite var mer lyseblå mens det var mer turkist i fargen isvann... kan det stemme jenter!?!?!



Nå gleder jeg meg, det er dette skapet som skal bli "lyseblått". Vet fortsatt ikke når jeg får begynt å male, må se ann lillebror litt!!



her er et bilde jeg tok i butikken FRYD på det lokale kjøpesenteret her jeg bor... falt litt for det bordet med det speilet til. sølvfarget er det!!! kommoden er jo ikke ¨å forakte det heller!!

I dag har det blitt shoppet mat til kjøleskapet, lillebror har fått sengetøy med den store helten på altså lynet McQueen, litt sommertøy til lillebror, Også malingen, den måtte jo i hus nå!

Nå må jeg se å få vasket litt tøy her.....

7 kommentarer:

Lene sa...

Så spennende med ny maling. Har ikke hørt om kite før jeg heller, så jeg håper du legger ut bilder av det ferdige resultatet. Jeg har akkurat kjøpt et skatoll som jeg skal male. Tror det blir hvitt, men det hadde jo vært fint med litt farge også... Ønsker deg en riktig fin kveld! klem!

Karoline sa...

spennende med den fargen, aldri hørt om den jeg heller.
skikkelig stemning på spisebordet ditt.
i morgen har jeg fri, en del ærend, men også plante litt.
ha ne fin uke videre.
hilsen fra såta

Lena sa...

Skal du male lyseblått???!! ;o)
Tulipanene passet supert i vasen min fra Fryd!

Minime sa...

Jeg vet i hvert fall at isvann er det turkis i. Turkis er favorittfargen min og da jeg skulle male stua hadde jeg skumle planer om å male den turkis. Isvann var den fargen jeg så på da. Skal bli spennende å se resultatet. Ha en fin dag.

klem minime

fru Pink sa...

Gleder meg til å se det ferdige resultatet! (da skal jeg nemlig herme;)

Så fint stemningsbilde med lysfatet. Deilig å ha å hvile øynene på.

Ha en god dag:)

Nina sa...

Hei. Streptokopper er ikke noe særlig da, håper han blir bra snart. Godt at han er i form på dagen. Blir spennende å se hvordan det blir med kitefargen, gøy ,med litt farge. Ønsker deg en fin dag, god klem!

borghild sa...

Så bra at formen til minsten er på topp, aldri gøy med sykdom:-( Gleder meg til å se skapet når du har malt, leste nettopp i en blogg at noen hadde malt i kite, husker ikke hvor, men bet meg merke i navnet, for den var kjempefin!! Klem B:-)