onsdag 23. april 2008

Krise...



Her er dem, de skoene far i huset ikke skal se!! Men krise, jeg gjorde en blemmert i dag! Jeg tenkte jeg skulle prøvegå dem frem og tilbake til jobben i dag også legge de tilbake i nattbordskuffen før mannen min kom hjem fra jobb... Men krise jenter.... gjett hvem som overrassket dukket opp på jobben for å hente meg i dag!?!?! Alright!!! Det første far i huset spør om er jo selvsagt, hvor kommer de skoene fra, hvem har kjøpt dem? Har ikke du slike, bare i sølv?? Nei dæven, dere skulle sett meg, jeg tror jeg hadde haka nede på knærne!! Men jeg sa som en kollega av meg sa, si at du har kjøpt dem fordi du har fortjent dem fordi du er "slaven" hans!!! (Litt intern den altså, vi klager over disse fotballrabiatene av menn vi har som ALDRI lager middag!!) Mannen min bare lo og rista på hode... Det er ikke en shit som kommer inn i dette hus uten at han merker det, og det hjelper ikke å si at det har liggi leeenge i skapet eller noe! Det beste er at han som sagt bare ler og rister på hode og 2 minutter etterpå så har han glemt det... det hender jeg juger på prisen eller noe da, men shit au sånn er livet!!



Skjerfet var jo nesten gratis, 59kr på gina tricot... de må jeg ha i flere farger!!




Her er den nye løpern og blomstene fra storesøster, det er så vårlig atte!!

Er ferdig med å male det lille skapet nå, fargen kite var ikke noe for meg!! Godt jeg ikke malte det store skapet i den fargen, det ble for baby blått!! De store skapene blir nok egghvite....

18 kommentarer:

Min verden sa...

hehe - ja sånn kan det går! Du har iallefall fine sko når du lager middag til ham :-) Han høres jo tross alt ganske grei ut. Leser han ikke bloggen din? Det gjør min mann - åpenlyst og innimellom mer grundig i smug. Han leter etter skryt. Jeg er forsiktig hva jeg skriver ellers om ham her inne :-D Stilige sko! Hanne

Alex sa...

ha ha det var artig !! Likte bloggen din ...kjempekoslig ;)

Snill mann du å :)

Lappesola sa...

di-gi-lo, di-gi-lei!!!
Super kule sko. Du fortjener dem garantert.
Hilsen en annen som alltid lager middag (og som også har gullsko....men ikke sølv.....enda...)

Luftslottet sa...

He he he, jeg må le, utrolig bra, og kjempefine var både skoene og skjerfet:D :D
Jeg har kjøpt meg nye sko og skjerf jeg også, beige sneekers og et fargerikt skjerf med påsydde blonder og blomster, arti....hi hi, men jeg har en herre som leser bloggen min;D herregud, jeg knekker sammen:D *LER* jeg brukte nemlig kortet hans

Silje sa...

He he. Morsom historie. Og det er på slike ting menn følger med seg ting, gjerne ikke at oppvasken står eller at det var 6 år og 4 mnd siden en traff hverandre.

Og de var kjempe lekkre de skoene, slike ønsker jeg meg.

He en super kveld!!

borghild sa...

Busted!! Det er godt du har en forståelsesfull mann, det har heldigvis jeg også, ofte hvis jeg har lyst på noe sier han bare: -Kjøp det!! Så det er faktisk jeg som er den som holder igjen, og tenker at, nei, bruk nå fornuften, det trenger du ikke!:-) Men det kan jo diskuteres hva man trenger og ikke...;-)
Må også tilstå en ting:-) Helt siden før jeg traff min kjære (altså i mer enn 8 år) har jeg lett etter den ultimate joggesko. Den kule, fine, gode joggeskoen med stor J. Jeg er skikkelig kresen, og hver gang min kjære spør: -Hva med den, eller : -Var ikke de kule? så er svaret alltid: -Nei! Feil farge, feil fasong, feil hæl osv osv... Og dette har altså pågått i over 8 år! Jeg har jo hatt joggesko i mellomtida altså, men du vet... Så da jeg så sølvskoen på bloggen din, var det forelskelse ved første blikk. Der var den: JOGGESKOEN!! Men så tok fornuften over, de var jo ikke gratis, og jeg trenger de jo ikke... Men jeg viste de altså til mannen, så nå vet han det!!:-) Men jeg må jo spørre hvor du kjøpte de i gull? For sko på salg sier vi jo ikke nei til:-)
Flott skjerf også, gleder meg til vi får gina tricot hit til byen, det er visst ikke så lenge til...
Klem B:-)

... 4 på toppen sa...

Bare helt utrolig kuuuuule sko. Jeg har nemlig helt like. Måtte kjøpe de jeg også, må ha noe bra på bena da jeg skal stå 4 dager på messe. Det gullskjerfet var jo bare helt match da, hm ... hvordan skal jeg rekke å komme meg innom Gina T raskest mulig ... Christin.

Lena sa...

Jeg humrer godt her jeg sitter nå! Det er godt MANNEN er slik en grei kar... Men du fortjente dem jo selvklart etter en litt sånn ugrei dag? Og har man først sko i sølv, så må man jo ha i gull også! For når du pøntar dæ med gullet ditt - så må du jo ha sko som går i samme farge??? *fniser høy*

Evami sa...

Tihi.... Vi lurer og blir tatt,men det var ei megakul "unnskyldning" du hadde da... Because i`m worth it...
"slaver" trenger lønn,hærlig:) Ha en flott kveld i de nye skoene du slipper å gjemme unna:)

Sessan&Prinsessan sa...

Ha ha ha, jag skrattar så jag tjuter!!

& WOW vad snygga shoes du köpt, jag tror det må tjekkes ut om dom finns i min strl....

Tusen tusen tack för din fina kommentar idag, jag har stora svårigheter att tillåta mig vara "sjuk" & vill ikke virke sytete. så din kommentar lyftet mig opp litt.

NYDELIGE blomster på bordet♡

Stor klem & njut kvällen

Luftslottet sa...

Da er skjerfet og skoene ute av sekken..he he he;)

... 4 på toppen sa...

Jeg skal jobbe på Hytteliv på Exporama. Og JA, jeg skal ha på meg "mina gylna sko". Klem.

silje-sin sa...

he he,ja de mannfolka:) De er ikke så gode til å legge merke til ting (ihvertfall ikke min...) men sånt ser de.. Skoene var ihvertfall kjempekule, og skjerfet passet jo perfekt inntil:) nå er du klar for sommeren:) Takk for at du er så flink til å legge igjen kommentarer hos meg,setter stor pris på det:) klem fra silje.

Luftslottet sa...

Pytt sann, har en haug fra badet nede og ut i gangen jeg...fhiins:D Nå går det helt over styr, det er bra vi har H og M..he he he
Uff, nei nå må jeg komme meg i seng, dette har vært gøy gøy gøy:D
Lykke til på Ikea *ler*:D
Klem fra meg

Trønderpia sa...

Hehehe, man kan jo ikke skjule slike skinnende vakre sko :)

Og når mannen tar det så pent som det der, så er det ikke farlig å bli avslørt :)

Skoene er kjempefine, og de er verdt hver en krone fordi de er gode for ryggen, det er et viktig argument :)

Ha en fortsatt fin kveld, klem

Hespe sa...

Hu, hei - det var spenstige sko - stilig!!!

Jeg stemmer bare i jeg også - di-gi-lo-di-gi-lei....

Herlig vårdag videre til deg!!

Klem:o)

Drømmen om en eplehage sa...

Uff, dårlig samvittighet for at jeg har vert så lite på besøk her siste dagene...

Vert mye på farten og på jobb så da har musearmen slått seg vrang. Da er det ikke så behagelig å sitte med pc'n. har beiset litt på huset også og det gjorde ikke saken noe bedre... Prøvd å bruke musa med venstre hånd noen gang? Jeg ser ut som lillebror som prøver å gå. Hodet litt på skakke, tunga i enen munnviken og ett pussig blikk. Akk ja, mangt man skal slite med. He, he!

Faderullan som du shopper for tiden da! Råstilige sko og klart du må ha i både gull og sølv. Det er jo en kjennsgjerning at det ikke passer med sølv til alle anledninger og hva skal du gjøre uten gull sko på en gull dag? Gå barbent... Nei, helt logisk at du måtte ha ett pår i hver farge!
Jeg har shoppeforbud også, men det opphever jeg stadig vekk... Var på Skeidar og snoket etter hagemøbler i dag. Pga min elendige selvbeherskelse la jeg igjen lommeboken hjemme slik at jeg ikke skulle falle for fristelsen. Hva skjedde, jo jeg holdt på å gå bensintom på hele utflukten... Føler meg som ett surrehue av og til altså! Utolig at jeg klarer å sette den ene foten forran den andre, men nå er jeg vel snart offesielt "nermere 40" så da er det vel ikke annet å vente *ler*

Keep on shopping!
Klemmer fra meg til deg.

Bo med barn sa...

Hi..hi...lekre sko!! Her har ungene begynt å bli så store at det er de som røper meg!! De ser alltid når noe er nytt, imotsetning til sin far som er mye lettere å lure :)

Kos deg med skoene du. De er verdt pengene sine, det vet du jo allerede. Hun i butikken jeg kjøpte mine sa at de var en investering for helsen, og den kjøper jeg glatt!! Alle gode unskyldninger mottas med takk :)