torsdag 24. april 2008

Kos

Det gikk altså fra Ikea, til Plantasjen... en svipp tur innom skeidar og himmelrommet... så videre til strømmen storsenter.. på Bohus fant jeg to av disse lysmansjettene:



Egentlig skjønner jeg ingenting, for jeg liker ikke lysmansjetter, men i det siste så har smaken forandret seg drastiskt i dette hjemme.. jeg likte ikke gamle møbler heller, å hvitt det var bannlyst... men jeg blir nok bare eldre og vokser på meg bedre smak.. *LOL*!!!



Nede på Kremmerhuset har de mye fint, i dag fikk jeg med meg disse "krystall" glassa *S*, de er i real plastic!! De blir nok bare knæsje på terrassen i sommer!!



Skulle innom bokhandel og kjøpe et kort men kom ut med dette... jeg har ei venninne som eeeeeeeeeeelsker prikker, så dette er en gave!!

Så gikk ferden hjem for å rydde og lage middag til mann og barn...

1 kommentar:

Sessan&Prinsessan sa...

Plæstic kan vara verry nice ;0)

Stor klem