torsdag 24. april 2008

kaos på plantasjen!!!



I dag har jeg vært "all over the place" og nei kjøpestoppen hadde jeg glemt.. og nei, jeg var ikke like lur som Drømmen om en eplehage, som dro på shopping og la igjen lommeboken hjemme slik at hun ikke skulle kjøpe noe... det trikse skal jeg ta med meg til neste gang jeg snik shopper!!

Først var jeg på ikea i dag, for å kjøpe lyspærer og noe småtteri... tittet etter oliventrær, men de var ikke av interesse, Jeg kunne tenke meg noen som var litt høyere!!

Dro deretter til plantasje, *OMG* der var det jo stappa fullt og kaos... tror det var pansjonistenes dag der i dag!! Orket rett og slett ikke å titte rundt.. fikk med meg de første uteplanten til pynt ved døra. Man elsker jo hvitt så jeg endte opp med hvite plante spader/gaffel... skulle egentlig ha en slik gammeldags kasse som jeg har sett på noen blogger rundt her, men de fant jeg ikke!!





Sink opphenget er kjøpt på jotex.... å ja, jenter julekransen henger fortsatt oppe.. *S*



Kjøpte med meg litt utstyr til barna også.. de skal jo som vanlig hjelpe til litt!! Jeg synes de knemattene var så smarte, kommer nok til å låne de!!

1 kommentar:

Sessan&Prinsessan sa...

NICE shopping ;0)

Jag jagar också oliv träd i god storlek, tänkte ta en tur till byen har noen fine blomster butiker som pleier ha det jag är ute efter... lite dyrare än Plantasjen & Ikea bara *blä*

Klart hage redskapen må vara vita *LOL*