mandag 7. april 2008

Jotex


Da er det mandagsmorgenblues her.... Lillebror har sovet hele natten selv om han er potta tett, han hadde nesten ikke lyst til å stå opp i dag, men med engang jeg nevner barnehagen så løper han nesten ut døra!! Lurer på om han er litt lei oss etter helgen?! *LOL*
Første sendingen med varer fra JOTEX har kommet! Her ser dere lysestaken jeg bestilte, jeg har aldri vært noen fan av kandelabere, men denne var fin og smaken forandrer seg oppover åra!! For bare et par år siden skulle jeg ALDRI ha gamle møbler heller og hvitt var uaktuelt!!

Is-skålene falt veldig i smak hos lillebror, han gikk rundt med en i hånden halve lørdagen, den er min, sa han!!

Hadde helt glemt at jeg hadde bestilt disse to englene, de skal henge men de kom med skolisse tråd, så jeg skal kjøpe nye tråder før jeg henger de opp!!
resten av sendingen er visst på vei....

Jeg glemte visst å gå ned i vaskekjelleren i går og det fikk jeg svi for i dag, dessverre!! Ull-tøyet til lillebror ligger vått inne i maskinen...... Hva skal han sove i og ha under gummidressen nå? Hmm... jo mor må på babyshop og handle kl 10!!

5 kommentarer:

husnummer30 sa...

Hej!

Tack för snäll kommentar i min blogg! Och vad skoj att du hittade dit, nu får jag ju chansen att upptäcka din!

Ja, smaken ändrar sig verkligen. Har en hel massa saker hemma nu, som inte hade funnits där för ett par år sedan. Men så är det väl... Ljusstaken din ser i alla fall superfin ut!

Ha det fint! //Jill.

♥ Harmoni Interiør ♥ sa...

Det var masse gøye varer hos Jotex- takk for tips!
Kjedelig å glemme å ta klesvasken fra maskinen. Jeg kommer ofte på det om kvelden at jeg skulle ha hengt opp klær. Men er så redd for brannfare, så jeg husker alltid å slå av maskinen. (Tar som regel en "brannrunde" på kveldstid..)
Snart er det så varmt og fint ute at vi kan droppe å gå med ull- ja forresten jeg bruker ull av og til om sommeren også.. På de minste er det jo alltid greit.
Fin uke til deg!

Making it lovely sa...

Vilka fina bilder du visar från ditt hem! Kandelabern är verkligen vacker.
Jag är svenskan som bor i Sinapore du är välkommen hem till mig:-)
Ha de

Evami sa...

Så bra at lillebror trives i barnehagen:) Idag var det et mareritt å få størstemann avgårde,ikke skulle noen klær på og han hyla og vræla.... Heldigvis slutta det før vi kom fram,men han hvesa nå litt til de andre ungene.... Men i godt humør før mor gikk:) Puhu..
så godt at han sover elv om han er otte tett:) Hjelper på deg,selv om man gjerne våkner litt og må sjekke når de er sånn...

Kandelaberen din var lekker.... Prismer og ting som glitrer,hærlig:)

SÅ du haddde vært og sett Ps-I Love you,var den bra? Har tenkt meg på baby-kino på onsdag og se den..

Ha en fin mandag:) Klem Eva

Livy sa...

Heisann!
Så fine de tingene du har kjøpt er! Kjenner til det der at smaken forandrer seg ja! Er ikke lenge siden jeg også tenkte at jeg aaaaldri skulle ha noe hvitt *sånn kan det gå* Nå males jo det emste hvitt*fnis*

Håper du fant noe fint ulltøy på babyshoppen!
*Klem*