fredag 4. april 2008

Helg!!

Det er endelig fredag og helg folkens, hva sier dere!? Her i gården er det masse og gjøre. Ordne ute i hagen, fikse og ordne i kjellerstuen slik at bestefar kan fortsette med å gjøre den ferdig.. vaske litt, har masse skittentøy som bare skriker etter meg, også har vi jo ungene og mannen som må aktiveres litt ;0)!!! Sier vi et lite pust i bakken på a mor!?

I går kveld gjorde jeg som vanlig, satt forann pc sjekket bloggene deres, saumfarte selvsagt FINN.NO og vet dere hva jeg Fant der i går??

Jo selvsagt et herlig KUPP!!! Og endelig ble det mitt..... (som regel ringer jeg 2 sekunder forsent og det er solgt) denne gangen ble det MITT.




Et skap som jeg ser for meg hvitt... men er litt usikker, for det er finere "live" enn på bilde, kanskje det kunne blitt fint å bare vokse det også! Skal litt inn i tenkeboksen her altså...



Denne skjenken, *OMG* me like.... (hvitt, ikke hvitt??)



Har dere sett for noen fantastiske bein på et spisestuebord?? Bordet og stolene har vi egentlig ikke brukt for, men tok det med da det var inkludert i prisen, jeg har en liten plan kanskje for de...



Og sist men ikke minst 8 RÅÅÅåååsa stoler, *fnis* også rosa da.... vil bare si at det kommer ikke inn noen rosa soffa her i huset altså... jeg er ikke fan av rosa i store mengder!! Fortsatt ser dere de flotte bena som er lik spisestuebordet!!

Det flotteste av det flotteste er at jeg har verdens snilleste svigerfar og mann som var å hentet disse møblene i ettermiddag, det var visst litt av en jobb... svigefar ligger som et slakt på soffan hjemme...(mannen min ligger som et slakt her hjemme) og tusen takk svigerfar, jeg håper det ikke tok helt knekken på ryggen din!! Setter pris på all den hjelpen du og svigermor gir oss....

Alt dette kostet oss "bare" en tusenlapp og for gutta en mengde med vonde rygger og armer, uff...! Det ble en litt "dyrere" affære for mannen min da som spjæla buksa appåtil!! *LOL* (men det var det jaggu verdt......)

Ha en fin kveld alle sammen...

7 kommentarer:

Den gode feen sa...

WAO! Heldiggris!!! Eg har liknande sjenk som eg kjøpte på Fretex i si tid. Malte den først mørkeblå (på tidleg 90-tall). Nå har den vore kvit i mange år, og er strålande nøgd med den. Brukar den som tv-møbel. Den rommer alle dvd-filmar, duppedingsar og ulike spelarar. Dette er vel min andre kommentar hos deg i dag, ha ha

Anka sa...

Åhhhh, jeg er supermisunnelig altså. Så utrolig fint.
Har et par gamle skap jeg har pusset opp, men nå trenger de ny oppussing så de må taes igjen til sommeren. Sukk. Fått litt hard medfart av minstemann her som kræsjer bilene sine i alt, og disse står midt i skuddlinjen.
Jeg elsker gamle møbler det er så utrolig koselig.

Sessan&Prinsessan sa...

Fy faderullan, jag hinner aldrig med såna fynd heller!!
Grattis grattis, jag föll pladask för bordet da!!
Det i vitt & så vit överdragna stolar *OMG*

Jag jobbar dagligen med dady om att få ut det stora matbordet vårt i glas & de svarta stolarna i skinn, men han tycks hänga kvar ved det minimalistiska........
Jag har han på glid med stolar ala dina fra ikea da, ikke dåligt bara det ;0)

Hojta ut om du skall sälja det nymalte spisebordet da *hi hi* Jag tar det på ryggen hem.

Nu gleder jag mig till renoverings bilder här i bloggen!

Stor kram sötis

Nina sa...

Hei. Jeg tok din utfordring om pest og best. For ett kupp med møblene, så gøy da. Gleder meg til å se hva du velger å gjøre med de. God helg til deg, klem fra meg!

Sessan&Prinsessan sa...

Ha en strålande lördag sötis ;0)

Evami sa...

Kor my du fikk for pengan:) Det bordet var bare rå stilig,likte føttene:) Skal bli spennende å se om du maler eller vokse skapet:)

Kan tenke meg at det var ganske gøy for deg når buksa spjæra...

Ha en fin lørdag:) Klem Eva

Miss.T sa...

Heisann.
Flotte ting du hadde fått deg på finn.. Jeg har nesten et makan likt skap som jeg akkurat har malt hvitt. Ligger før etter bilder på bloggen min.
Lykke til med maling eller hva du bestemmer deg for : )