lørdag 19. april 2008

Handel...

Sånn, nå gikk det.....



Her har dere den vekta jeg kjøpte på Rusta, den har en så innmari rå blå/turkisfarge!!



Så endte jeg opp med denne kake glass "burken" den har den samme fargen som vekta... og ja jeg angrer for at jeg ikke kjøpte både kopper og etasje fat i samme serien!! Men det blir fort flere turer dit da mine foreldre har hytte i fredrikstad og der er vi endel i løpet av sommeren!!



Måtte jo selvsagt ha disse lysestakene fra indiska, etter at Livy viste de frem i bloggen sin!!

Jeg var innom SIA også og spurte etter hjerte koppene og asjettene jeg har sett fler kjøpt her inne i blogglandia!! De hadde de ikke, men kunne bestille... først skal jeg ringe litt rundt her i Oslo/Akershus området og forhøre meg litt om noen kan ta de inn til meg!! Er takknemlig om noen kan gi meg et hint om de vet om noen butikker i området!!

Og sist men ikke minst... det ble en tur innom godtebiten også, så i kveld blir det vel litt sjokolade ved siden av en dvd sammen med mannen!!

Ha en fin lørdagskveld!!

13 kommentarer:

Evami sa...

For ei flott vekt du har kjøpt deg:) Ei sånn ei står på ønskelista mi også,for den gamle vekta begynner å bli utslitt:) Lynet Mcqueen Hjelm,må nå være lykka i livet ja,og Hudson Hornet bil..... Heldiggrisen din lile sønn ja:) Vi har sett Lynet på Disney i dag,og det er større stas å se den på tv,enn å sette på video´n.. Og favoritten for tiden er Frank,Skurtreskeren:)

Ha en koselig lørdagskveld:) Eva

Sessan&Prinsessan sa...

Hade jag haft lappen hade jag vart i Sverige på shopping varannan vecka skall jag lova.

NYDELIG shopping alltså, vekta var bara super fin.

Ang kamera som du skrev i min blogg:
Vi har ju ett vanligt digital kamera, men så fick jag ett speilrefleks kamera för noen månader sedan & GOD vad kul det är att fota nu!!

NJUT lördags kvällen

Min verden sa...

Nydlige saker :-)Har ikke sett disse hjertekoppene før jeg så dem nå hos Emmeline. Hmmm. Merkelig. Har iallefall ikke lagt merke til dem før. Mannen min forsøkte seg på; "hvor mange serviser trenger vi egentlig?" Svarte ikke jeg. Fortsat god helg. hanne

Huset på toppen sa...

Så mye fint du kjøpt, jeg har samme vekt, men i beige farge!!

Har sett hjerteservise, det er kjempeflott:-)

Nyt resten av helgen, det skal jeg!! :o)

borghild sa...

For en nyyydelig farge på vekta og boksen!! De hadde mye fint (og billig) på den butikken, måtte jo inn på nettsida og se...:-)
Flotte lysestaker også!
Ha en fortsatt fin helg, håper dere koser dere med dvd og godis!! Vi har hatt reker, men nå står godisen på bordet her også!:-)
Klem B:-)

... 4 på toppen sa...

Så fine ting du fikk kjøpt i dag. Jeg har også shoppet i dag, 60 stk dekketallerken i gull fra Skeidar. Driver med bryllupsplanlegging vi veit du :-)

Minime sa...

Neste helg skal vi til Sverige. Da blir det en tur innom Rusta. Dessverre har jeg nesten helt ny vekt så det kan jeg ikke kjøpe, men det andre så fint ut. De lysestakene tenkte jeg at jeg skulle kjøpe også! Så de på Livy's side. Klem minime

Lena sa...

Åh - for en deilg farge på den kjøkkenvekta!!! Jeg skal IKKE innonm den hjemmesiden... Ikke i det hele tatt...??? Kanskje du får med deg en shoppingliste neste gang??? *ler*
Nå er det SOL, det er sØNDAG og dagen har nettopp begynt! Det blir bilvask og dekkskift her idag (jada, jeg vet at jeg skulle ha byttet for leeenge siden - men jeg har jå vært bortreist, ikke sant?)
Ha en gledelig dag - nyt varmen og våren!
Klem.

♥ Harmoni Interiør ♥ sa...

Kjempestilig vekt og kakekrukke!
Liker veldig godt hjertekoppene mine (fra SIA). Ser at det er mange som er på jakt etter dem.
Ha en fin søndag!

fru vims sa...

for ei lekker vekt! og så er den kjøpt på rusta!?! fantastisk! tror jeg må ta meg en tur dit å titte litt. trodde ikke de hadde no særlig der jeg... ;)
prøver å overtale vimsemannen til å si ja til å ha ei ekstra hylle på kjøkkenet, han lurer på hva vi skal ha på den... nå kan jeg jo bare vise han bildet av vekta. hihi

Trønderpia sa...

Oi, den vekta var kjempelekker!
Den skal jammen meg havne på bursdagsønskelisten med en gang!
(Hmmm....nå glemte jeg visst minimalistisk-tanken min en liten stund).

Og krukka var også flott, det er jo greit å fordele handlingen litt utover sommeren, slik at man får nyte følelsen av en god shopping mange ganger :)

Jeg er også på jakt etter de hjertekoppene, har tenkt å gi dem til min søster i gave.
Men jeg finner de ikke i noen butikker, og her var det ingen som var villige til å bestille de for meg heller :(

Ha en fortsatt fin dag i godværet!

Trønderpia sa...

Hei igjen!

Måtte inn og se på dette Rusty, hadde aldri hørt om det før jeg.
Og du verden, så mye stilig de hadde.
Det kakefatet som hører til krukken din, var jo kjempestilig.
Og alt var jo så innmari billig!

Fant meg en brødrister jeg likte jeg da, er så glad i lysegrønn for tiden.

Kanskje jeg må ta meg en Sverigetur til sommeren.

Ha en fortsatt fin kveld :)

Hespe sa...

Oi, oi, oi så my fint du har kjøpt deg - shopping er gøy du:-)

Så er helgen snart slutt - igjen!!! Æsj så fort tida går!! Men har iallfall kosa meg masse og du vide allverden for et flott vær vi har hatt. Blir nok en del røde ansikter å se i morgen kan jeg tenke meg...

Fortsatt fin kveld, og herlig kommende uke til deg!!!

Klem :o)