søndag 20. april 2008

Hage rydding og møbelvask.

For et nydelig vær det har vært i dag!! man kunne jo ha tatt på seg shortsen i dag, men kanskje litt tidlig å hoppe fra boblejakka til shorts? Jeg blir litt tullerusk av denne væromskiftningen!!
Lyslykten fra JOTEX ble hengt opp i dag....
Se bort i fra blåe vinduskarmer, de er malt før vi flyttet inn!!



I dag gikk vi ut kl 9.30, da stod mor klar meg høytrykkspyleren... terrassen ble spyla (den skal beises i løpet av uka), tremøblene ble spyla, (de er klar for litt maling) asfalten ble spyla fri for jord og steiner... og det er raket i hagen!! For å si det slik, vi gikk ikke inn før 17, lang fin dag ute... resulterte i vannblemmer i håndflata til mor!! Men ble vi ferdige?? NOT




Nå har jeg stått nede i kjellerstua og malt denne hylla med et strøk grunning.. i morgen skal jeg legge det første strøket med kite fargen... spennenede, prøver meg først med dette skapet før jeg begynner på det store!!

Natti natt alle sammen...

7 kommentarer:

Oslojente i Bergen sa...

Det skapet var utrolig kult! Helt enig at det blir fint i lysere farger, gleder meg til å se resultatet!

Jeg har ikke hage, så ingen vannblemmer å få på den måten;)

Gog natt!

prinsessa1976 sa...

Jeg kjenner til det der problemet med vannblemmer i hendene....trøst deg med det at hvis du fortsetter får du træler og kjenner ikke noe. he he. Jeg skulle også hatt mala noen hagemøbler men vi har vært borte hele helga....nå fant plutselig mannen på at "vi" kunne reise opp igjen til helga....ja det kan du for jeg har masse som skal gjøres her hjemme... så tilhelga blir det en slik" gjøre alt i løpet av 3 dager" her i huset. Da skal tak males, hagemøbler fikses, hage ryddes og så skal jeg forhåpentlig vis nyte enda mer vårvær. Ønsker deg en fin fin mandag. Klem fra Elin:O)

Sessan&Prinsessan sa...

Nämen vad flinke ni vart da!

Unsch vi skulle också tatt tag i ute vask & raking, men har vi hälsa? NOT *blä*
Skall sätta min stora kille i sväng & betala han tänker jag, i allafall rakinga.

Flinke dig alltså.

Skapet kommer bli läckert, jag ser det framför mig ;0)

Kram

Evami sa...

Dere har hatt ei produktiv helg:) Er det ikke deilig nå man kjenner våren tar tak og arbeidslysten flommer:)
Tenker lillemann var ute med Lynet hjelmern din og hjalp til også:)

Skal bli spenende å se fargen på skapet ditt,artig å se en annerledes farge på et skap:)

Ha en flott mandag:) Eva:)

Lena sa...

Det er så deilig med slike dager man får unnagjort en hel masse, ikke sant? Jeg har tilogmed en skinnende bil, jeg... Hehe.
Jeg slenger meg gjerne med fra fredag til lørdag dersom det er pass, jeg!!! Hadde vært greit, det! ;o)

borghild sa...

Så mye dere har fått gjort i dag! Selv om dere ikke ble ferdige;-) I skrivende stund holder mannen på å koste rundt eiendommen ute, med junior på slep, til tross for at han skulle vært i seng for ca en time siden, junior altså!;-)
Skapet var skikkelig fint, og jeg tror det blir dødskult i kite!! Gleder meg til å se!
Ha en super uke! Klem B:-)

Anna-Lena sa...

Visst är det härligt! Vi har haft exakt likadan helg! :D Men visst är det svårt och konstigt att plötsligt klä av sig! Känns som man ska frysa fast det är jättevarmt... ;)