mandag 14. april 2008

God morgen!

Titter innom en kjapp tur for å ønske dere alle en
God morgen og en fantastisk dag videre!!!

Her går ferden til doktoren med dette sjarmtrollet! Jeg er nå på fornavn med de x antall legesekretærene som er på legekontoret... uff...sukk... ja stakkars lillebror, han er potta tett og blir ikke bedre!! Han har ikke feber og almenntilstanden er like god som et stk duracell batteri!! Men han sover ikke om natta da han ikke får pustet skikkelig og hoster konstant... Den flytende breckanylen og astma sprayen funker ikke og nesesprayen er han vel immun for!!
I mitt neste liv tror jeg jaggu jeg skal bli lege.....
Da må vi løpe....

11 kommentarer:

Minime sa...

Det var noen skikkelig fine tips du kom med fra Rusta. Svigerfamiline min er fra Sverige (nær Charlottenberg) og der har de Rusta. Neste gang vi skal besøke dem får det bli en tur innom kjøpesenteret og Rusta.

Klem minime

Bo med barn sa...

Uff da. Lykke til med lillebror! Stå på krava og forlang utredning/tiltak! :) Nå var jeg streng nå..:)

Takk for tips. Har ikke vært på Nordby-senteret heller jeg, men har skjønt at jeg burde. Må nok kaste meg på svenske-bølgen jeg også. Har hørt at te i løsvekt er veldig billig, og det går det mye av her:)

LoneK sa...

Vil bare ønske god bedring til lillevennen, håper legen tar deg på alvor og at det blir bedre netter på dere begge to!

supermom sa...

uff da stakkars poden, håper de finner ut av det. god bedring til han. ha en fin dag ;)

Nina sa...

Hei. Så fine ting du har vist frem, utrolig deilige farger. Får skikkelig vårfølelse. Stakkars lillebror da, håper det gir seg etterhvert og at det ikke er astma. Har skrevet innlegg om det i dag. Ønsker deg en fin uke til tross for mye nattevåk. God klem!

Oslojente i Bergen sa...

For noen nydelige øyne...et pent lite sjarmtroll. Hatt besøk av en 4-åring i helgen, sønnen til min samboers kompis fra stavanger og da han sa lørdag kveld før leggetid at han kom til å savne meg når de reiste hjem smeltet jo jeg heeeelt...

Særlig fordi vi ikke sees så ofte i og med at de bor i svg og vi i bgo...

Må innrømme at jeg gleder meg til å få barn ja, men har bare ett år igjen på skolen nå (6 tilsammen i strekk) og har jeg ventet så lenge kan jeg vente litt til...

Lena sa...

Hei'a!!! Vi kom oss hjem til slutt! (Men dæven det kosta pæng!)
Leit å lese at lillebror fremdeles er syk - skal han aldri bli bra??? Uansett - god bedring!
Nå skal mor SOOOOVE! TV i morgen, serru!

Cathrine sa...

Nydelig liten gutt.. Ikke nå kjekt når de ikke er friske,og ihvertfall ikke når de ikke sover om natten. Håper du får noe som vil hjelpe han nå. God bedring til lille gutt,bli snart frisk..
Klem

Tone sa...

Ikke særlig gøy når de små er syke, håper det bedrer seg snart, da. Og de tingene fra Rusta....Nå fikk jeg en intens trang til å dra på grensehandel kjenner jeg. Får prøve å lure med meg mannen en av dagene. Ha en fin uke :-)

Minime sa...

Det var ikke vanskelig å finne Bolina. Det lå rett ved togstasjonen på Stabekk. Det er toget til Asker. Ja, jeg bor på Lørenskog. God bedring med lillegutt. Slitsomt når de ikke sover. Minstemann sov dårlig generelt. Jeg er sikker på at jeg led av søvnmangel fra han var 1 - 2 år.

klem minime

Sessan&Prinsessan sa...

Stackars liten hoppas hans snart blir bättre med en antibiotika kur (räknar med han fick det).

Vi har vart heldiga så langt men jag fasar för att hon skall börja i bhg, då får vi vel igen för ala friska dagar...

Ja ikea ja.... fy jag är så skuffet alltså :(
Men vi fick ju brendt 1000 kr i allafall..... jag kan aldrig gå in där & ut tomhänt...

Stor stor kram