lørdag 26. april 2008

Fest hele dagen lang!!



Her har vi gjenget på trampolina... mor står å steker vafler ute i hagen, på det fine bordet som skal males hvitt når mor får tid!!



Her er vaffelhjernet, det har mormor og bestefar kjøpt til peinsessa si... det er et kombinert vaffelhjern og toasthjern...



Er de ikke fine? De kan glede så mange disse vafflene, til og med far kastet seg over!!



til drikke ble det favoritten, imsdal med banansmak!!

Mor grøsser, far og barn spiser!!!

Vi har gått oss en tur i dag også jeg og jentene, mens gutta var på fotball kamp.... jentene leker veldig bra sammen, ikke noe å miste toldmodigheten sin for i dag.

Sukkerspinnmaskina skjønte jeg lite av og kanskje like bra det... Nå sitter de forann tv og titter på barnas supershow på barnetv... men godteposen!!

jeg er fortsatt spent på hvordan leggingen går...

8 kommentarer:

Lena sa...

Se der ja - der var gjengen igang! Merkelig hvordan vafler smaker sååå mye bedre når det er en annen fasong på de??? *ler* Tante-tante og onkel-onkel til lillesnupp har slike vafler til henne når vi kommer på besøk...
Bare for å ha sagt det så grøsser jeg også litt av det vannet med skikkelig syntetisk BANAN-smak... Ugg.

prinsessa1976 sa...

Så koselige vaffler. Det er nelt meg. Jeg stod forresten å steika lapper i en hesteform her om dagen. Prinsessa hadde fått denne forma i pennyklubben! Det tok jammen sin tid men du verden så gode de ble.

Trønderpia sa...

Så koselig dere har det i dag da.
Kommer nok til å gå fint med legginga også, kan ikke regne med at de sovner med en gang, knising og fnising og rangling hører jo med, men så lenge de ikke forstyrrer mor, så går det jo bra :)

Koselig vaffeljern, tenker de vaflene falt i smak.

Ha en fortsatt fin kveld, og lykke til med lenningen.

Klem fra meg

borghild sa...

Så kule vafler, ikke rart de går rett ned, har du forresten prøvd å farge vaffelrøra med konditorfarge? Ikke så delikat for voksne, kanskje, men en hit blant de minste...:-)
Lykke til med legginga!!:-)
Klem B:-)

Emmeline sa...

Mikke mus vafler og vann med banansmak...Kan man få det bedre???

Jeg bare smiler her jeg sitter, det er jo perfekt for unger (selv om jeg HELT KLART hadde stått over det vannet---hehehe)

Jeg er faktisk på en liten takkerunde, for å si tusen takk for varmende ord på ettårsdagen for bloggen min. For å si det sånn så har jeg funnet ut at dette tar mye tid, men JAMMEN er det koselig. Oppdager den ene koselige siden etter den andre, og blir så inspirert og imponert!!

Ønsker deg en fortsatt deilig lørdagskveld, og en god helg!

Drømmen om en eplehage sa...

Bananvann... Urgh!
For noen festlige vafler! Sikker på de var kjempegode og når man kan hoppe litt etterpå kan man jo spise ett par til med god samvittighet. Kansje jeg skal steke vafler til gutta i morgen. *bli inspirert og tenker høyt*

Overnattingsbesøk er noe som har tatt helt av tror jeg. Det er ikke en helg uten at den ene eller andre er her eller der... Koselig det, men det kan bli for mye av sure tær og potetgullrester i sengetøyet av og til. Hva er det med tennåringsgutter og sure tær da?
*humre*


Ha en strålende helg videre kjære deg!
Kos og klem:)

Tante Mimmi sa...

sjå der! tenkjer overnattinga gjekk bra med all den gode servicen!!.)

Den Lille Prinsesse sa...

Hehe, kjente meg igjen i den far & barn beskrivelsen din = ) Synes det er så fryktelig søtt og slike små ting gir stor glede i hverdagen. Fin blogg du har = )