fredag 11. april 2008

Endelig helg!!

Det skjer ikke så mye her om dagen...
Dagene bare flyr avgårde, har jo vært sykmeldt en stund men har nå begynt å jobbe 40% prosent igjen. De dagene jeg er på jobb har man jo ikke tid til annet enn å jobbe, lage middag, legge unger osv... men sånn er livet og sånn har vi fleste det ;0)
Formen til ungen går opp og ned, lillebror snørrer og hoster konstant... hmmm, kanskje allergi? Jeg er allergisk så det forundrer meg ikke....
Håper vi får en flott helg uten regn..*S* I morgen skal far på fest og mor skal være hjemme med barna så tror det blir en dvd og en bolle sjokolade på mor etter at barna har lagt seg... skal unne meg noen avskårende blomster i morgen også hvis jeg finner det jeg vil ha!! kanskje lillebror skal få en trøye jeg har sett...vi får se!!
Ha en flott helg alle lesere, tusen takk for at dere stikker innom!!

9 kommentarer:

Storeflittig sa...

God helg til deg også! alltid trivelig her inne hos deg! Syns det er godt å høre at du er noe tilbake på jobben!

christinasinteriør sa...

Innom for å ønske deg ei riktig god helg! Og takk for alle hyggelige kommentarer!

Nina sa...

God helg til deg også!

Sessan&Prinsessan sa...

Hoppas du får en skön helg att ladda batterierna på.
& choklad skål & avskårne blomster skall du absolut ha i morgon ;0)

Stor stor kram

Bo med barn sa...

Ønsker deg en super helg! Deilig med en alenekveld noen ganger også, og en bolle sjokolade som følgesvenn er heller ikke å forakte:) Kos deg!

Lena :)

Anna-Lena sa...

Sticker så gärna inom din koselige blogg! ;) Ha en superskön och go helg! :)

Minime sa...

Jeg ser at du har allerede har funnet ut hvordan du skulle bruke en av boksene du kjøpte da du shoppa. Det ble veldig fint. Nå har du gitt meg en ide. God helg.

Minime

Bo med barn sa...

Hei igjen.

Hvilken blogg var det du så de blå stolene i..? Ble skikkelig nysgjerrig :) Hørtes veldig fint ut!

Bo med barn sa...

Oi....jeg sier bare løp og kjøp fargen! Kjempefint!! Og den forandringen det ble når kjøkkenet ble malt hvitt. Det var jo fint før også, men detet ble jo kjempelekkert. Nå er jo jeg en smule innhabil når det gjedler lyseblått...men tror det kan blir kjempefint!