søndag 27. april 2008

Det ble stille...



Det ble stille i heimen når lillebror sovnet og storesøster ble med overnattingsgjesten hjem!!
Far i huset sovnet også! Jeg sitter her da og vet ikke helt hva jeg skal blogge om!! Viser fra lysestakene mine som er kjøpt på indiska og ikea.... det er altfor mye lysestaker og lys her hjemme...



Dette skapet tenke jeg at jeg skulle begynne å grunne i dag, hvis far i huset tar med seg barna til svigers??? Jeg har så mye bokser og kurver og lysestaker, men jeg får aldri bestemt meg hvor det skal stå, jeg flytter det fra det ene stede til det andre, blir aldri fornøyd! Jeg skal hvise dere bokse samlingen min en gang!!



Klarer ikke helt å bli fortrolig med det blåe skapet heller, fint ikke fint, fint igjen.. går om hverandre!! Heretter blir alt hvitt!!

3 kommentarer:

Sessan&Prinsessan sa...

Hi hi, samma här!
Enda lyden här i huset är knattringa mi på tastaturet.
Här sover både prinsessan & dady också ;0)

Vi får njuta stille stunden nu mens vi kan!!

Evami sa...

Her er det stille og rolig også... Misntemann sover,størstemann er på tur med momo og mofis og pappa`n i huset er litt sliten etter fest igår:) Så herlig det høres ut som jentene har hatt det.. Mikke vafler,pølser og godis... film og diverse... Artig til prinsessa di vil jeg tro... Litt tøffere å måtte trøste små som vilhjem,men pedagogen i deg slo jo til så det holdt:)

Blir spennende å se hvordan skapet ditt blir,og jeg liker trollhasselen din:)
Ha en flott søndag;) Eva

Luftslottet sa...

oh my, for noen nyfdelige lysestaker, OG FOR ET SKAP bak spisebordet....jeg er syk idag. I got the flu, så jeg er litt dizzy og lite tale/skrivefør, men misunnelig fordi du kan shoppe på indiska;) Koselig frokostbord:D