mandag 7. april 2008

Shopping makes me happy

Da har jeg kommet hjem etter en shopping runde. Først var jeg på babyshop og kjøpte ulldress til mini i turkis farge... leverte den så i bhg da jeg møtte storesøster som hadde hull i regndressen så jeg måtte tilbake til babyshop for å titte etter regndress til henne... men det var slutt i hennes farge!! Sportshuset hadde heller ikke, ikke hm, ikke kappahl, ikke lindex....
Hva gjør man da???? Når ingen har hennes str??
Jeg fikk jo kjøpt noe som dere ser på bilde... JYSK har mye fint altså, skulle ikke innom der men jeg havnet der for det... og ikke ofte jeg finner noe men i dag da kunne jeg tenke meg halve butikken...*LOL* Jeg elsker farger som turkist og lyseblått med en dæsj av rosa ved siden av!!!

6 kommentarer:

silje-sin sa...

Jøss,er de tingene fra Jysk?? Var sikker på at det var green gate jeg! Flotte var de ihvertfall:) regntøy ja,er vel ikke det det er mest av i butikkene nå kanskje.. Selv om det dessverre trengs fortsatt! Kan de ha i sportsbutikker da? Lykke til:) klemmer fra silje.

borghild sa...

Mye fint du hadde kjøpt, jeg har også boksene og serviettene:-)
Og typisk at det ikke er regntøy å oppdrive når en bare MÅ ha det!! Vi måtte også nylig kjøpe nytt til storebror, vi kunne bare ikke finne regnbuksa... Både vi og de i bhg lette som bare det, men den var og ble borte. Samme dag han kom med ny, var den gamle selvfølgelig på plass... Typisk!!:-) Klem B:-)

Nina sa...

Så fine ting du fant på Jysk! Typisk det er med regntøy, har selv hatt en lang runde før jeg fant det i riktig str.

Minime sa...

Jeg liker også turkis eller lyseblå med en dash rosa ved siden av. Jeg kjøpte gavepapir på Åhlens tror jeg det var. Lyseblått med store rosa roser. Tenkte jeg skulle bruke det til decoupage. Male nattbordet hvitt og ta papiret på skuffen som kontrast.

Klem minime

Sessan&Prinsessan sa...

Nä vad nydeligt!!
Likte ALLT jag ;0)

Hoppas du får en underbar dag

Evami sa...

Er det ikke typisk at når man trenger noe til barna så er de utsolgt i størrelsen du skal ha... Føles som om alle har barn som trenger det samme som en selv....

Så kjekt å få tipset om JYSK da,for jeg er sjelden innom der.. Finner liksom ingen ting,men det du hadde kjøpt,var jo bare lekkert... Trengere diverse boksen til baby-grøt og melkepulver:)

Skal selv på regntøy-shopping nå:) Håper de har prinsens størrelse:) Ha en fin dag og håper du har funnet rengklær til frøkna:)