torsdag 3. april 2008

Best & Pest...

Ja, da har jeg fått en utfordring av
Om å vise Best og Pest i mitt hjem.... vi har nå bodd her i nesten 1 år, har ikke råd til de store forandringene ennå men gjør vårt beste til at det skal se litt hjemmekoslig ut...
Mine BEST akkurat nå er entreèn,
Og selvsagt det "nye" spreke spisestuebordet vårt!!

PEST `et mitt er kjøkkene, det er så grusomt at man orker ikke å tilbringe noe tid der, det brukes kun til middag og diverse matpakkesmøring... jeg drømmer om et kjøkken som man kan kose seg på, sette seg ned å nyte en kaffe mens ungene leker rundt beina på en, et sted hvor ungen kan gjøre lekser mens mor lager middag osv...

Det er pusset opp av de tidligere eierne i 2004, snakk om å "ødlegge" et kjøkken!! Det er ikke praktiskt for 5 flate øre!!!


Akkurat nå er vel terrassen/plattingen også et pest... møblene trenger ett par strøk med hvitmaling og gulvet trenger å beises...

Det er godt med både best og pest, hadde vært kjedelig hvis alt var helt "perfekt", hva skulle vi ha funnet på da?
Da vil jeg sende BEST & PEST utfordringen videre til

NINAS LOUNGE

SILJE

MEG SELV HANNE

SNIKK SNAKK BLOGG

Da håper jeg dere tar utfordringen jenter...

regelen er vel slik at dere skal sende utfordringen videre til 5 andre bloggere og husk å nevne hvem som utfordret deg på din side!

Lykke til....












5 kommentarer:

Min verden sa...

Jeg tar utfordringen, men jeg må tenke litt på det. Tilbake om noen dager. Dessuten har jeg blogget så mye og jeg jobber datamaskinen hele dagen, så jeg er litt stiv i skulderen. Jeg gruer meg nesten litt jeg - uansett takk for utfordringen :-)

Bo med barn sa...

Jeg tar også utfordringen. Nok å ta av på pest-fronten...som f.eks vaskerommet som fremdeles står på hue!

Skal gruble litt. Likte detaljene fra gangen din!

Anka sa...

Joda, jeg tar den, hvis jeg slipper å sende den videre. Har ikke så mange blogger jeg leser ennå. Ganske så fersk i gamet.

prinsessa1976 sa...

He he de pensten med kjøkkenet kjenner jeg igjen. Jeg har oljet furu(#&%¤&) men drømmer om et hvitt nostalgisk herskapshus kjøkken. Men men man får på en måte gjøre det beste ut av det.
Er spisebordet ditt mala? Jeg har nemlig samme stil på salongbordet mitt men det er sånn brunt tre som var veldig inn for 10 år siden. Men siden det var allerede som nytt innlagt hakk og nagler så er jeg veldig i tvil om jeg skal male det. Men har jo veldig lyst på hvitt salongbord....buuuuhuuuuu.....

prinsessa1976 sa...

Takk. Da skal helgen gå med til bearbeidelse av mannens syn på stuebordet vårt. ha ha