tirsdag 18. mars 2008

Vårtegn

I dag har det vært et så fantastiskt vær ute, sola har vært fremme nesten hele dagen.
Kl 9 fikk vi 3 gutter på "besøk", de har tilbragt dagen sammen med oss mens mamman deres har vært på jobb.. vi har koset oss og vært ute nesten hele dagen.

Storesøster fant årets første hestehov i hagen våres i dag, stolt som en "hane" som dere ser!!



Og her har vi lillebror når han ikke får viljen sin.. da kaster han seg ned på bakken og gråter en liten skvett... han har akkurat fylt 2 år men tidlig ute med 3 års trassen!!




Jeg selv startet dagen med å støvesuge alle rom og vaske litt... noe jeg egentlig kunne ha ventet med for etter å ha hatt 5 unger løpende rundt i stua og spisende på litt av hvert så har jeg måtte gjøre det om igjen her nå i kveld!!!

Jeg har til og med rukket å vaske 8 vinduer i dag.... det er halvveis!! Føler at dagen har vært effektiv..

Far i huset startet påskeferien sin her i ettermiddag, han sovnet på soffan kl ni midt i en film!!! Han har det med å sovne på soffan....

I morgen kommer guttene tilbake kl ni og da blir det "liv", Ray Ray...!!

Good night everybody, and don`t let the bed bugs bite.....

7 kommentarer:

Nina sa...

Hei. Ramlet innom bloggen din,ser at du også har vasket vinduer i dag. Deilig vær, alt blir så mye bedre. Fin blogg du har, variert innhold. Her skal jeg fortsette å titte innom.Kjente meg igjen med bilde av gutten din på bakken, min minste er også i den alderen. Ønsker deg og dine en god påske og lykke til i morgen med alle barna.

Sessan&Prinsessan sa...

Ha ha då kan jag melde att jag har en två åring i hus med 3 års trass här också & det pussiga är att hon sannerligen gör som din juvel *LOL*

Underbara foton på dina små!!

Stor klem

Lena sa...

Haha - lillebror i kjent stil!!! Snuppa like søt som alltid før! Jammen har du vært effektiv, du... Vinduene mine roooper etter vask de også. Ser frem til noen dager fri, kanskje jeg også får vært litt effektiv???
Raser innom før jeg skal på jobb - kos deg med mer besøk! Ha en fortreffelig dag!
Klem.

Livy sa...

Hei!
Oi du har hatt litt å ordne med skjønner jeg:-) Må smile litt for meg selv når jeg ser bilde av lillebror - det er så utrolig kjent!

Håper dere får en fin dag i dag!

*Klem*

Evami sa...

Høres ut som en herrlig dag:) Gjett om jeg kjenner igjen det der med tidlig 3års trass.... Min lille prins er 2 år og 9 mnd og har holde det gående med hyling i evigheter....

Flink du har vært med husvasking og vinduspuss.. Blir imponert jeg:) Skulle vaska vinduene selv,men får vente til "snøstormen" her har gitt seg....

frk. vims sa...

haha for en herlig liten krabat som ligger rett ut på asfalten.
er vel ikke no særlig når en er midt oppi det, emn fryktelig morsomt å se bildebevis :)

Du er jo supereffektiv med vindusvasking! Her er det ikke vaska vinduer på evigheter. Skylder på sandete regn som pisker på rutene titt og ofte, og en liten høydeskrekk som kommer frem når jeg skal vaske vinduene i 5. etg.... :S

god påske!! :)

Bo med barn sa...

Ser ut som om dere har hatt en flott dag!! Det er så deilig med sol.

Kjenner igjen stilen til lillebror. Den har vi sett før for å si det sånn! Har funnet ut at trass ikke har noen alder. Den kommer i alle aldre og former:) Selv hos meg...selv om jeg sjelden legger meg ned og hyler...bare nesten :))

Ps: en croissant down...one to go!!