onsdag 5. mars 2008

Tulipaner.


Det ble jo også med noen hvite tulipaner med hjem i dag også, føler meg nesten som blomsterfinn her jeg sitter, lenge siden det har vært så mye grønt her hjemme!
Trodde jentungen begynte å bli friskere nå, men i kveld hadde hun nesten 40 i feber, det gjør mor litt bekymret... skal gi det morgendagen og om antibiotikan ikke begynner å funke da så blir det vel en ny legetime på fredag!
Sitter å skriver mens jeg ser "Ugly Betty" syns egentlig den serien begynner å bli litt kjedelig, men av mangel på noe annet så blir det jo til at man ser litt. Skulle egentlig vært nede på hobbyrommet mitt og ryddet litt... der ser det nemlig ikke ut... gjøre det i morgen tror jeg!!

1 kommentar:

Sessan sa...

Åhhh det är så nydeligt med färska tulpaner, jag har ett bilde klart på min bukett som snart skall upp på bloggen ;0)
Stackars lilla snuppa da som är sjuk ännu.
Här kom mellan gutt på 15 hem helt sausa idag efter en vecka hos sin mamma, så nå ligger vi vel här alla & en mann snart.

God bättring & stor kram