tirsdag 4. mars 2008

Streptokokker...

Er det ikke den ene så er det den andre, disse siste 3 mnd har vært tøffe for oss med mye sykdom i familien... sykedager og barn er ikke lett, "heldig" for oss akkurat nå er at jeg er også sykmeldt, ellers hadde det sett stygt ut med tanken på de få dagene man har med sykebarn!!

Var hos legen med jentungen i dag, hun fikk påvist streptokokker, så nå er det en kamp 3 ganger om dagen på å få i henne antibiotikan... (den smakker rett og slett dritt!!)

Nå sitter mor og far på hvert sitt rom her i huset, for i dag er det jo selvsagt fotball... jeg sitter i stua og han sitter på soverommet vårt, det er liksom fotball tv "hans"...

Jeg satte to skåler med "ikke sånt du skal spise før på lørdag ting", han tok med seg en neve og snek seg inn på rommet.... kommer vel å forsyner seg med mer i pausen kan jeg tenke meg..


En smule mørkt i stuen...

3 kommentarer:

Sessan sa...

Nejmen usch vad jobbigt med streptokokker!!
Stackars stackars liten.

Helt enig i att det kan kännas lättare att handla till jenter, men giiii så massa fint det finnes till gutt nå.
Sikklet på gutte tøy senast idag på Monochico ;0)

Vill tipsa dig om att nästa gång du lägger kommentar hos mig eller noen annen på blogg.se bloggar, så rensa där du skriver din blogg adress & lägg in den på nytt & klikke "husk mig" det är nemligen fel på din link & det är ju synd för jag tror det är många som hade syntes din blogg är fin & har lust att följa den vidare ;0)

Du har fabelaktigt massa flott pyn! Älskade dina lyse staker!

Ha en underbar kväll min sköna, jag hoppas verkligen du fortsätter blogga för din blogg är super

Se sa...

Bare hyggelig ;0)
& nu fengerte lenken *hi hi*
Vet du jag var helt fersk för några år tillbaka sedan & GIIII vad man kan lära om viljan finns där.
Jag tycker du är riktigt så flink!!

Njut dagen

Hilde sa...

Tusen takk for en hyggelig kommentar på min blogg..
Alltid gøy å finne nye blogger, og så koselig som din blogg var da. Hit kommer jeg mer, se`..
Stakkars lille lille som har fått streptokokker. Håper det går fort over - Kjedelig å være liten og syk da.. Jaja, ille når man er stor også det..
Ønsker deg en koselig helg!!