torsdag 6. mars 2008

Snaaaart 6 år!!


Snart fyller jenta mi 6 år, tiden har gått fort.
Når jeg var i København kjøpte jeg med meg disse stilige papptallerknene og krusene i en liten herlig butikk.. Egentlig kunne jeg ha tatt med meg butikken hjem, de hadde så mye fint fra RICE!!! Me like....
Dagen i dag har vi brukt på å rydde og vaske.. det har vært deilig. (Ser ut som formen til jentungen er bedre også, ikke så grå rundt øynene lenger..)
Selv om det snødde i går så skinner sola i dag og den snøen som falt, er snart borte... og godt er det! Jeg er nemlig klar for VÅR!

2 kommentarer:

Livy sa...

Heisann!
Tusen takk for hyggelig hilsen i bloggen min:-) Koselig blogg du har også! De blomstrete koppene har jeg kjøpt hos "Alle tiders" i Halden, de har så vidt jeg kjenner til ingen nettbutikk. Denne butikken hadde akkurat fått dem inn, og kunne bestille alt hva man ønsker fra greengate katalogen sa hun.

Ønsker deg en fiiin torsdag i det gode været:-)

Livy sa...

Ja det passer jo perfekt! Butikken ligger midt i gågaten. Hvis du skal titte litt i andre interiørbutikker også, anbefaler jeg Yngvills gaveri - ligger på lilletorget - hun har denne nettsiden: http://www.yngvills-gaveri.no/