søndag 9. mars 2008

Rydding.

I dag har vi vært ute i "fin" været i 3 timer. vi har ryddet litt i hagen, vasket bilen innvendig og fyllt en henger med "søppel" fra garasjen... og godt var det å få det unna!!

Her ser dere "lillestua" våres, den har vi problemer med å finne ut av hvordan vi skal bruke... akkurat nå er det et sted hvor ungene leker, men vi trenger ikke det når kjellerstuen er ferdig. Leter på finn.no etter en furuseksjon som jeg kan male hvit, men 5 stykker nå har blitt solgt rett forann nesa på meg..sukk!!!

Her ser dere hvordan det så ut før i dag etter at lillebror har vært der i 5 min:



Slik ser det ut etter at mor eller far har ryddet....
Hvor mange ganger tror dere vi rydder dette rommet hver dag?
Hvis dere har noen ideèr er det bare å komme med dem, setter stor pris på litt ideèmyldring her nå....

2 kommentarer:

LiNda:) sa...

Kjenner meg igjen med ryddinga ja!
De små klarer å rote til allt på 2 minutter, skjønner ikke åssen de klarer engang jeg!!
hehe:)

Kommer til å bli kjempe fint med de hvite kurvene & krysser fingrene for at du får tak i en hylle på finn!

Drømmen om en eplehage sa...

Å rydde mens barna er små er som å måke snø mens det fortsatt snør, er det noen som heter...

De kurvene var skikkelig lekre og det var det toalett bordet også. Synd det er så langt til IKEA, eller like greit vil vel min andre halvdel si ;)

Kan ikke lage om den lillestuen til en penstue da? Vi ha to salonger på stuen og det er perfekt når vi har besøk. Da kan de ungene som ikke er store nok til å være uten oppsyn yngle i TV- kroken også kan vi voksne sitte litt for oss selv i den andre salongen.

Men du, "husmusa" er jeg bare på NM. Bloggen min heter bare Drømmen om en eplehage. Ikke for å være flisespikker, men du vet... ;)

Ha en fin kveld i sofaen, jeg er på vei jeg også!