mandag 10. mars 2008

Råååååsssa boblen

Jeg startet dagen med å sende barna i bhg og mannen på jobb.
Gikk en tur i vaskekjelleren og satt over en maskin...
så tok jeg vann i vaskebøtta og satte i gang på rommet til storesøster.
Innimellom må man ta seg en skikkelig opprydding inne på det rommet... så mye ting og tang man har når man skal bli 6 år!!?
Men som dere ser, lever hun i en rååååsa boble.... ikke stort som ikke er rosa her inne altså.
Noen ganger kaller vi det bare jordbærmilkshakerommet!!
Ryddig og rent ble det, men jeg vet ikke om det er plass til noen flere gaver til helgen... *LOL*






6 kommentarer:

♥ Harmoni Interiør ♥ sa...

Lekkert med rosa "stæsj"- Det er jo de fleste jenter glad i! :O)
Greit å ha korger som du har på hyllen til å ha ting i, då er det jo litt lettere å rydde også. Flink du er som finner fram vaskebøtten. Jeg har sittet meg med blogging, men burde egentlig ha vasket barnerom også..
:O)

Lena sa...

Hah - du skulle tatt med deg bøtta og tatt en tur over her, du!!! DA hadde du snakket om "null" plass, da! Jeg har lover meg selv at jeg skal ta skikkelig tak når jeg skal pusse opp der inne - og da skal det FORSVINNE maaange leker og alt stæsj vi ikke trenger. *jupp*
Kjempefint og RÅÅSSA med de fine kurvene!

Livy sa...

For et koselig prinsesse rom! Kan tenke meg hun koser seg masse her! Storesøster her i huset har også et slik råååååsa rom, og lampene fra ikea har hun også! Det er utrolig deilig å få tatt en skikkelig rydde/vaske sjau på barnerommene inni mellom! Masse lykke til med bursdagen til helgen da:-)
*Klem*

Johi sa...

Tack för kommentaren inne hos mig! Vi har snart ett rosa flickrum här också. Din flickas rum ser mysigt och prinsessigt ut!

Sessan sa...

Mmmmm vad nydeligt!!
Jag glädjer mig så till att snuppa skall flytta på rummet sitt igen så jag kan börja sæsje det igen ;0)
Nu står det som lager med ett støvlag på all pynten.....
Så din vaske bøtte hade gjort susen här!

Kram

www.elliesdagbok.blogg.se sa...

Vilket fint rum!!!

kram