søndag 30. mars 2008

OOoops I did it again...

Jo du sier ikke det, men ja, mor har vært på shopping igjen!!!
(tror denne gang det var pga kjedsomhet...*LOL*

Is"kopper" til all den isen vi skal innta i hagen til sommern...


Kandelaber har jeg lenge hatt lyst på og når det er så billig som det var, så slang jeg en oppi hadlekurven...*S* Hvor den skal stå får vi komme tilbake til senere...


Denne blir fin ute på terrassen i sommer... og i et vindu på vinteren!!


Ja, så må vi ikke glemme denne! Denne bøtta med innhold blir god å ha til sommern til alle de timen vi skal tilbringe i hagen med både grillfester og andre hyggelige stunder!!
Disse tingene er handlet på mors surfe time hos JOTEX

8 kommentarer:

Anna-Lena sa...

Har oxå kollar på den flaskbøtten?.. Den och de andra zink-tingen vill jag ha på terrassen! Må nog oxå ha handle-time på nätet snart!

Drømmen om en eplehage sa...

Det kan fort bli dyrt å surfe litt...
Jeg er stadig i frd med å overbevise Eplefar om at nettshopping ikke kan regnes som shopping. Tror ikke han tror noe på meg... Hi, hi!

Du har hvertfall (ikke ;))shoppet mye snadder siste dagene.
Den "vente på babyen" gaven dere har kjøpt til kolegaen var jo bare så omtenksom da. Det er ett tips jeg skal notere ned!

Blir litt usikker på etiketten i blobblandia jeg. Skal man svare spesifikt på de innleggene man komenterer, eller kan man komentere flere i en sleng?
Og hvordan holder man styr på alt... Er redd jeg skal "glemme" å legge igjen hilsen eller svare på spørsmål til noen.

Herlige raporter fra Tyrkia da... Blir ikke mindre sommmerklar av å lese det :)

Håper du får en fin uke.
Klem fra Eplemor

Livy sa...

Heisann!
Ja her var det mye flott! Så utrolig lekker den lykten er-tror den hadde gjort seg bra på verandaen her hos meg;-) De joggeskoene har jeg siklet på lenge, de er kjempelekkre!

Vi har også shoppet(litt mer enn først antatt for å si det sånn - forklaring står i bloggen min), og har kost oss masse!
*Klem*

Trønderpia sa...

Oi, så mye fint du har kjøpt deg i dag!
Jeg hadde aldri hørt om Jotex, og måtte inn og kikke.
Og det var jo kjempemasse flott, til en billig penge.
Måtte dra meg selv i øra, for å ikke trykke på bestillingsknappen :)

Du må legge inn bilder når varene kommer!
Ha en fortsatt fin søndagskveld!
Klem fra Trøndelag

christinasinteriør sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar! Skulle det være noe ønske om noe kan du bareå si ifra!. Jeg hjelper alle som ønsker det!! Koselig blogg du har!! Kommer innom deg igjen!!

Mamma Millan sa...

såååå mysigt såååååå!!

Vackra saker du visar!!!

~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~
¨¨¨¨¨¨¨¨¨`·.,(¯`·´¯)¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨(¯`·´¯).·´¨¨¨¨¨¨¨¨¨
~♥ W I T H`·.,.· L O V E ♥~
¨¨¨¨¨¨¨¨¨Mamma Millan¨¨¨¨¨¨¨¨
~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~

Evami sa...

Vi har også en som elsker Byggmester Boob Kan det fikses,som han kaller ham:)

Spennende å se hva som er målet for malinga!!Her hos oss går det saakte framover... Ferdig med malinga,men det skal skiftes golv også....

Så mange fine ting du har shoppa,må vel nesten sjekke ut JOTEX,eller kanskje ikke.... Kan fort bli dyrt ser det ut som:)

Klem Eva

Hespe sa...

Fy søren så mye flott du har kjøpt deg... Den isbøtta var bare rålækker... Takk for linke-tipset, der skal jeg definitivt inn og shoppe... :O)

Ha en flott dag vider!

Klem :O)